Rustige Badplaats In Noord-italie

Hoi!

Wie weet er een mooi plekje voor ons om op vakantie te gaan B) ? We zijn twee studenten, maar niet zulke feestbeesten :blink: , dus we zoeken een plaats waar het niet al te druk is …
Het lijkt ons leuk om ook nog iets van de cultuur te kunnen zien en we houden van mooie stranden!
Als je iets weet, laat maar ‘horen’!

Groetjes Danja

Hoi,

Ik weet niet of jullie inmiddels op vakantie zijn, maar in Noord Italie langs de middellandse kust in de buurt van Genua is het ontzettend mooi en er zijn relatief weinig toeristen. Mooie omgeving en leuke campings. Wij zijn de afgelopen drie jaar op een camping bij deiva marina geweest, La Sfinge. Zeker het bezoeken waard. Niet echt duur, geen feestvierende jongeren en een mooie omgeving.

Groetjes,
Johanna

Hoi,

Ik weet niet of jullie inmiddels op vakantie zijn, maar in Noord Italie langs de middellandse kust in de buurt van Genua is het ontzettend mooi en er zijn relatief weinig toeristen. Mooie omgeving en leuke campings. Wij zijn de afgelopen drie jaar op een camping bij deiva marina geweest, La Sfinge. Zeker het bezoeken waard. Niet echt duur, geen feestvierende jongeren en een mooie omgeving.

Groetjes,
Johanna

Hoi Studenten,

ik ben zelf meerdere malen in italie geweest. ik weet niet of jullie met de auto gaan maar in of rond het levico meer / caldonazzo meer heb veel leuke huisjes en campings. je zit daar midden in de dolomieten dus een super locatie waar je zeker nog een keer heen gaat.

De meren liggen +/- 100 km boven het garda meer bij de plaats trento. in de streek valsugana.

Caldonazzo meer is groter en komen meer toeristen, het levico meer in meer van de natuur, ga je er heen dan kun je het beste in het plaatsje tenna zitten dan zit je tussen de twee meren, en kun je de meeste dingen lopent af.

grt. Sander

probeer ook eens iseo-meer.
in marone heb je een fijne camping.
de omgeving is volgens mij echt italiaans en nog voor normalen prijzen.

Danja,

Waarschijnlijk zijn jullie inmiddels weer terug van vakantie?
Wellicht is een goede tip voor volgend jaar Levanto. Ligt aan de Riviera Levante, vlak bij de Cinque Terre (in het hoogseizoen wel druk) maar in de omgeving is volop cultuur en natuurschoon te vinden.
Voor meer informatie volg onderstaande link
Levanto

Groetjes

wij gaan over 2 weken naar tenna, ik been daar al 7 keer geeweest echt heerlijk daar kijk er ook echt naar uit!! mijn man gaat voor de eerste keer en is op het net aan het zoeken naar foto’s maar helaas is dat niet zo makkelijk bijna geen foto’s te vinden van tenna en mijn foto’s van toen zijn niet echt van de natuur en het dorp haha