Noord India met 3 kinderen

Wij zijn op zoek naar mensen die met hun kinderen door india hebben gereisd en ons (gezin met 3 kinderen 6, 8, 10) hun goede ervaringen en hun TO Do’s willen delen.

Ik vind Thailand meer geschikt voor Kinderen dan India.

Ik heb zelf geen kids, dus kan geen raad geven.
Je kan hierover echter wel veel info vinden bij www.indiamike.com en meer specifiek op deze link : India Travel Forum | IndiaMike.com

Ik heb wel kinderen maar ze nog niet meegenomen naar India. Ik heb wel eens een reisje bedacht door Rajasthan, maar dat werd te kostbaar. Ik had toen de nodige hotels bij elkaar gezocht met zwembad want hoe komt een kind anders al die dagen door? Ik ben wel ouders met kinderen tegengekomen, bv in Orccha. En die kinderen straalden het uit, in een stoffig dorp waar voor hen eigenlijk niets te beleven viel: wat doen we hier?? In gedachten liep ik dan rond met mijn jongens en dacht ik: inderdaad, dit gaat het niet worden met ze. Maar naar een wildpark en een ritje op een olifant maken, dat moet voor ieder kind een geweldige belevenis zijn!!

En Rajasthan, met al zijn paleizen en forten, dat moet ook voor kinderen de moeite waard zijn.
Mooi rustpunt: http://www.ranthambhor.com/ Niet de goedkoopste, wel een heerlijk zwembad en erg lekker eten (ook aangepast aan westerse smaak voor wie dat wil)

Verder vooral aan de voor ons logische zaken denken: geen kraanwater drinken en zo.