Ik ben een vrouw van 40 jaar (jonger van geest en hart).
Sinds een aantal jaar zwerf ik als digital nomad door de wereld.
Meestal reis ik alleen, soms in gezelschap van -nieuwe of oude- vrienden.
De laatste tijd merk ik dat ik meer behoefte krijg aan gezelschap onderweg. Niet per se constant, al is dit uiteraard een optie als het goed klikt, maar met tussenpozen kan ook.
Ik maak onderweg vaak nieuwe vrienden, maar aangezien er maar weinig mensen zijn die leven zoals ik, kom ik op reis vooral vakantiegangers tegen. Het constante investeren en weer afscheid/afstand nemen begin ik steeds lastiger te vinden.
Daarom ben ik nu op zoek naar gelijkgestemde -digitale of analoge : )- nomaden (m/v). Ongebonden mensen die ook vrij over de wereld kunnen en willen zwerven en die het leuk vinden om -vooral wat langere- periodes samen te reizen.
Mijn bestemmingen worden veelal bepaald door externe omstandigheden, al zijn ze over het algemeen wel zonovergoten : )
Ik maak zelden plannen en laat me graag meevoeren door situaties die zich aandienen (maw ik ben nogal slecht in het maken van keuzes :jongleren:).
Ik ben een emotioneel mens en laat me zowel in positieve als in negatieve zin gemakkelijk raken. Zo kan ik intens gelukkig worden van een prachtige zonsondergang of een lief gebaar, maar ook intens verdrietig van onrecht of dingen als bv dierenleed. Ik heb een vrij intens karakter -maak veel contact met mensen-, ben een kletskous, maar ook een goede luisteraar, vegetariër, kan heel speels zijn maar ook heel serieus en ik ben gek op duiken. Een (toekomstige) duikbuddy zou erg leuk zijn : )
Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een berichtje met je eigen gegevens en/of verhaal, dan neem ik via die weg contact met je op en kunnen we evt verdere details uitwisselen.
Hoe reis je. Ik wil dit ook gaan doen maar met een piaggio ape 50. Dit is zo’n Italiaanse driewieler.
Ik ben een man 62jr, maar ook jong van geest en heb niks geen verplichtingen. Trouwens ik woon in Benidorm nu 2 jaar en inderdaad zonnige landen hebben ook mijn voorkeur.
Misschien mag ik wat van je horen?
Groetjes, Chris
Leuk schrijven van jou, spreekt mij aan. Herkenbaar!
Ik ben een vrouw van 43 en reis ook regelmatig alleen, of groep, of vriendin… en merk ook niet zo meer staan te juichen om alleen te gaan.
Wil komende maanden ergens (sept.okt.nov.dec) voor ongeveer 1 maand naar Bali of Zuid Amerika. Ben helaas ook nogal lastig in het maken van keuzes, haha…
dus het zou ook zomaar Afrika kunnen worden, hihi…
Ik zou t leuk vinden wat met jou van gedachten te wisselen. 2 keer eerder gedoken (Grevelingen haha en Australie), geloof alleen dat me padi niet meer geldig is.
Ik hou van vele dingen eigenlijk; wandelen, fietsen, maar ook chillen, goed gesprek voeren, yoga, lezen, serie kijken, sporten. Cultuur, kunst, schilderen, muziek maken, zingen, fotograferen… maar in de praktijk komt het vooral neer op: werken, sporten, lekker eten, chillen en slapen.
grtjs Avonturierster.
Leuk antwoord, had ik nooit verwacht. Vind bijna alles leuk wat jij leuk vind, alleen, ik kan niet zingen.
Maar ik wil heel graag met jou eens van gedachte wisselen.
Ik werk trouwens niet meer maar ben gewoon aan het genieten hier in Benidorm.
Groetjes Chris
Digitalnomad, ik snap je wel maar leeftijd is maar een getal. Je bent zo oud of jong zoals je jezelf voelt. En bij mij is het zeker geen 62 maar voel me meer een veertiger. Zo gedraag ik me ook in doen en laten.
Groetjes
Chris
Vrijheidstrijder ik ben 2 jaar geleden vertrokken uit Nederland en woon sindsdien in Benidorm. Heerlijk relaxed en rustig plannen aan het maken voor de toekomstige reizen.
voor de duidelijkheid, voorgaande antwoord is van vrijheidstrijder DN, ik had (heb) even wat moeite met mijn account veranderingen, ik ben al een tijd niet meer op dit forum geweest, ben je nog plannen aan het maken om te vertrekken?
O misschien dat die niet aankomt,
Ik heb een nieuwe registratie gedaan…
Ik begrijp niet zoveel van hoe het hier werkt…
Ik zal je opzoeken en stuur je dan weer een bericht onder de naam Reisvogelen, dat is mijn nieuwe gebruikersnaam, bij mijn nieuwe registratie
PFFFF, maar misschien komt je PB wel aan, even afwachten maar, excuus voor het ongemak
Hoe doe je het met geld voor ticktet en verblif? Heb je gespaard of werk je onderweg en slaap je bij mensen thuis of in hotels?
Ik vind het boeiend en ontzettend leuk dat je dit doet, ik heb er nooit de tijd voor gehad noch het lef om het te doen.
We leven in een hachelijke tijd en voor een vrouw alleen lijkt me dit erg moeilijk.
Ik ben weliswaar 60 jaar (v) , jonge van geest, maar nog lang niet uitgerangeerd…
Ik reis ook vrij veel maar ja, de pot raakt ook eens op…>>>
Heb je nog een kamertje over of zit je in zelf een appartement of hotel? Kun je me evt. een goedkope betrouwbare adres aanbevelen?
lk wilde Spaans leren en ik zoek een goedkope onderkomen…
Ik had zelf een studio in Benemaldena, maar die is helaas jaren geleden gekraakt… niets meer aan te doen…
Hallo Peggy en CHris
Peggy Wanneer wil jij weg?
Mijn plan is ook te vertrekken en spaans te gaan leren
Ik heb ook een oproep gedaan om met meerdere mensen een woning te gaan huren voor langere Tijd, om zo de kosten te drukken
en ook voor de gezelligheid, met leuke mensen een woongemeenschap op te gaan bouwen, en van daaruit, je dingen die je leuk vind te gaan ondernemen