Nomaden gezocht m/v - voor onbepaalde tijd, bestemming onbekend

Hallo reisvogelen, ik zit af en toe op deze site, vandaar dat ik nu pas reageer. Ik woon sinds 2014 in Benidorm en het is heerlijk hier. Maar wat jij voorstelt lijkt me ontzettend gaaf. Om proberen een woongemeenschap op te zetten. Ik hoop er meer van te horen. Ik ben voor.

Hallo Peggy56, momenteel is de logeerkamer bezet en ik denk tot half/eind november. Daarna is de kamer weer vrij, dus als je voor na november zoekt is er een mogelijkheid. Andere betrouwbare goedkope adressen heb ik niet. Maar blijf op zoek voor je.
Trouwens, Spanje is een heerlijk land om te genieten maar je moet hier niet komen om werk te zoeken want dat gaat niet. Maar om te genieten is het heerlijk hier.

hallo Chris
Ik Had een oproep gedaan, en er waren al reakties op , maar mijn oproep staat er niet meer op, er is iets fout gegaan, ik zal weer een nieuwe oproep plaatsen
en zal jou een PB sturen…
gr.

Hey digitalnomad!

Leuke plannen zeg! :slight_smile:
Ik wordt binnenkort zelf ook 40 en ik plan al langer om rond te reizen zonder bestemming,alleen vind ik blijkbaar de moed niet om in mn 1tje te vertrekken.
Ik heb een klein budget maar dat zal mij niet tegen houden want ik heb het vooral voor low budget reizen,couch surfen en een nachtje onder de blote hemel mag ook wel :slight_smile:
Wat Peggy hierboven al vroeg… Hoe doe jij dat met geld voor ticket/verblijf ? Werk je online ofzo?

Groets! Nesske