Nog Tips ?? Reis geboekt in Vietnam ik ben benieuwd.

Hallo,

Ik heb een reis geboekt in Vietnam om van noord naar zuid heel Vietnam te bezoeken in 23 dagen Van Sapa 3 dagen trekken, Halong bay etc etc, tot Saigon vervolgens naar Cambodja, Siem Reap, alle tempels bezoeken rond AngkorWat 4 dagen, terug naar Saigon en dan weer naar huis. totaal 29 dagen. Alles geregeld met een organisatie in Vietnam, de hotels worden zeer goed beoordeeld volgens Tripadvisor en ook de organisatie en de prijs is mij heel erg meegevallen vergeleken met de aanbiedingen in Nederland.

Ben benieuwd en zal het laten weten als ik terug ben. Vertrek 12 januari en terug 12 februari 2015.

Het zal wel koud zijn in het Noorden en heet in het zuiden, nog tips of do’s en dont’s voor deze reis.

Godert

Hallo G,

Ik heb je reis bekeken en ziet er inderdaad heel mooi uit en natuurlijk hele maal mooi wanneer de prijs ook klopt voor jullie.
Jammer dat ik het vervolg naar Cambodja er niet bij kan vinden, want ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar.

Ik wil heel graag je vraag beantwoorden van de nietes en welles, maar waar denk je aan?
Wil je meer informatie over geld, gebruiken, tips, kleding in tempels enz. enz.

Laat het maar weten, dan proberen we vragen te beantwoorden.

gr.
Ton.