Nog steeds volop aan het genieten van alle kids!

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog steeds volop aan het genieten van alle kids!

Hallo allemaal,
De tijd gaat zo ontzettend snel hier en het is alweer tijd voor een nieuw weblog. Donderdag na het boodschappen doen zetten we de zeepbaan weer op. Natuurlijk trek ik ook mijn zwemkleding aan en ben ik ook van de party! Daarna verzamelen we de kinderen voor de babyroom, wat weer erg gezellig was! Ik heb lange vingers voor ze mee genomen waar ze heerlijk van smullen!Dan is het alweer tijd voor de toylibrary. Het is zo’n ontzettend goed iniatief de kinderen leren er echt van.
Na de toylibrary ga ik met de kinderen uit mijn tweede huisje pizza maken. Het is een groot succes en de kinderen vinden het heerlijk! Een meisje zit bij me op schoot, geeft me de hele tijd kusjes. Ik heb een echt pizza gezicht haha! De volgende dag is mijn huismoeder jarig en ik heb het hele huis van de buiten kant versierd.

Vrijdag morgen ga ik eerst naar mijn huismoeder toe. Ik zing happy birthday en geef haar een dikke knuffel en drie kussen! Ze vond alle versieringen bij het huis ontzettend leuk! De kinderen hadden het als eerst gezien en haar meegenomen! Ook het cadeautje vind ze erg leuk.
In de middag spelen de kinderen weer met de waterbaan. Het leek mij een leuk idee om de babyroom gewoon te draaien. Normaal gesproken is er namelijk op vrijdag geen babyroom. Het was een goed idee want samen met een andere vrijwilligster en kids hebben we het erg gezellig gehad. Na de babyroom ga ik met een andere vrijwilligster naar het tienerhuis en eten we samen pannenkoeken.

Om 18:30 vertrekken we naar de bioscoop met 11 jongens in de leeftijd van 12 t/m 20. De film die we eerst wilde kijken draaide niet, vandaar dat het nu Harry Potter is geworden. De jongens hebben allemaal mooie kleren aan gedaan en goede schoenen. Het is een 3d film en de jongens vinden het fantastisch. Bij terugkomst versier ik weer het hele huisje, met vlaggetjes, ballonnen en 2 verjaardagsplaten!

De volgende morgen versier ik cakejes en ga ik naar mijn huisje toe met toeters een verjaardagshoed op mijn hoofd en een masker op. Al zingend Happy birthday loop ik naar binnen. Het meisje uit mijn huisje werd 12 en is helemaal verrast. Het cadeautje valt in de smaak! We hadden op de planning staan om naar het strand te gaan, dit ging niet door vanwege het weer. Ik speel in de middag spelletjes met een aantal kinderen! Daarna gaan we naar de Artroom armbanden maken met de kids!

(origineel bericht op be-more.nl)