Ik ben Marieke 22 en ga deze zomer voor 6 weken naar Indonesië met een vriendin. Zij gaat daarna terug naar Nederland en ik wil nog wel langer blijven. Allen vind ik alleen reizen toch spannend en lijkt het me leuk om in dezelfde terugvlucht te zitten.
Iemand tips voor alleen reizen? Of iemand die toevallig ook in Oktober in Thailand zit.
Het is nog niet definitief dat ik dit doe maar ik ben me nu aan het inlezen en hier over aan het nadenken of ik het wil. Vind wel jammer dat ik dan niet in het toeristenseizoen zit, het zal dan wel erg rustig zijn.
Hey Marieke, leuk dat je ook naar thailand gaat. Ik ga daar zelf hopelijk volgend jaar Februari daarnaartoe, dus jammer genoeg ben ik daar niet in oktober. Ik denk zelf (ik ben geen expert hoor) dat het wel mee zal vallen met weinig toeristen rond oktober. Kijk in de thailand-sectie, daar vind je denk ik wat meer info. In ieder geval heel veel plezier.
Nou wat betreft Oktober,gewoonlijk start het regenseizoen in Thailand van juni t/m eind oktober.
Toch valt dat wel mee,zelfs in het regenseizoen schijnt de zon vrijwel dagelijks,gewoonlijk vallen die buien in de late namiddag.
Ook nog zeggen dat het een voordeel is om in de maand oktober naar Thailand te reizen,Marieke!(de hotels zijn goedkoper en het is minder druk in Thailand qua toerisme)
Ben je single, laat de georganiseerde reizen ver achter je,ticket boeken naar Bangkok, rugzak om, naar Schiphol en genieten maar zou ik zeggen.
Je komt sowieso veel mensen tegen die alleen reizen en je doet veel contacten op als je daar een beetje open voor staat Marieke !
Indien je nog met vragen zit ,dan kan je idd best eens naar het Thailandforum hier op wereldwijzer surfen.
Succ6 nog !
groet,georgessiam.
Ik ben van plan om eind septemt naar thailand te gaan. 3 weken samen met een vriendin. Ik wil graag langer blijven maar zij kan niet langer vakantie krijgen. Misschien kunnen we een deel vd reis samen doen…