Thailand in september

even voorstellen: in de maand september heb ik de gehele maand vrij en denk eraan om naar Thailand te gaan. Dit is voor mij volledig onbekend. Ook is voor mij (vrouw) een geheel nieuwe ervaring om alleen eropuit te trekken. Thailand ken ik niet. Heeft iemand bepaalde ervaringen en/of raad? Of gaat er iemand toevallig ook tijdens deze periode naar Thailand?..

Hallo! Voor mij geldt precies hetzelfde. Ben ook van plan om de maand september naar Thailand te gaan en reis ook alleen. Ik ben van plan om 27 augustus te vertrekken. Heb jij inmiddel al een ticket geboekt?

Groetjes!

Ben net terug van een maand reizen in thailand. Ook ik ben alleen gegaan. Hoewel alleen zijn daar bijna onmogelijk is/was. Je ontmoet zoveel mensen:) heerlijk! Ik heb er echt van genoten. Zou zo weer teruggaan voor nog een maand :slight_smile:

Have fun!

Geef je 100% gelijk daarin dat Thailand een bijzonder mooi land is om naar toe te reizen!
Zou zeggen kom eens langs bij ons hier op het Thailandforum,er zijn voldoende mensen met ervaring die je eventuele vragen met de"thaise glimlach" kunnen beantwoorden.
gegroet:georgessiam:chin:

Hallo, dank je voor de reactie. Hoe is o.a. het klimaat in Thailand? Uit diverse info heb ik begrepen dat de septembermaand DE regen-maand is. Hoe zit het nu?..

Hey, dank je voor je reactie.
Omdat ik tot eind augustus werk, kan ik pas in september vertrekken. Jammer, anders had ik zeker mijn ticket gekocht rekening houdend met jouw vertrek.
Hoe heb je jouw reis georganiseerd?

Doe ik. Dank je.

hier en bericht van uit isaan,ik ben al zes jaar te thailand en nog steeds op en toeristenvisum geen probleem,verder is het en prachtig land ,alleen moet je hier oppassen voor in bepaalde gebieden waar veel sex is ,patpon,patteya,enz neem geen ombekende mee naar je kamer of je moet haar of hem laten registeren in het hotel,want ze doen slaappillen in je drank en als je wakker komt ben je alles kwijt,goede raad neem geen drank aan,en zeker niet als je wil sexsen,kijk ze zijn niet allemaal zo ,maar kijk uit.
groetjes van phothong isaan

Ik denk dat we beter deze discusie kunnen voortzetten in het reiscafe van het Thailandforum Phothong!(maak een topic en we kunnen er over debateren)
gegroet:georgessiam.:chin: