nog 36uur

(origineel bericht op be-more.nl)

nog 36uur

Hallo Allemaal

Ik starte mijn weblog op, en wat zag ik staan nog 1dag tot vertrek,
wat gaat de tijd toch snel, je leeft er al maanden naar toe, eigenlijk al jaren en dan ineens is het er!Koffers ingepakt en alle spullen bij elkaar, klaar om te gaan! Ja we gaan naar Afrika om crisis opvang voor kinderen te ondersteunen met onze hulp, wat zijn ongeveer onze taken:

de kinderen komen van de straat of zijn wees, hun ondersteunen en liefde geven, helpen met schoolwerk maar ook verzorgen van de kinderen. want leeftijd is van 0 tot 18jaar, ik las zelfs bij medevrijwilliger dat er ook tienermoeders zijn die komen bevallen en hun kinderen gelijk afstaan voor adoptie! maar naast het belangrijkste hulp bieden hopen wij ook het mooie van Afrika te zien door een Safari te doen en vele andere exursies die in de weekenden plaats vinden.

Ik hoop dat u komende weken een beetje beeld krijgen wat wij meemaken in Afrika, want wat een steun kregen wij afgelopen weken van jullie!
succes wensen, een handdruk, mooie woorden, afscheidfeestjes en gebed voor ons! juist het laatste is het belangrijkste want wij kunnen dit niet zonder steun van onze God!
wilt u ons meenemen in u gebed, maar ook voor de kinderen en de eigenaar van isiaiah54!

tot horens, want de volgende weblog zal in het warme (40 graden) Afrika zijn.

veel liefs Albertine

(origineel bericht op be-more.nl)