Nog 49 dagen

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog 49 dagen

Mijn eerste weblog :slight_smile: even kijken hoe dit allemaal in z’n werk gaat.

Mijn droom word echt werkelijkheid!! Ik ga vrijwilligerswerk doen in het buitenland. Vandaag heb ik de voorbereidingsdag gehad, erg leuk om iedereen enthousiast te zien, en dezelfde interesse hebben. Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika!! Ik heb gekozen voor het project; Mother of Peace. Dit is een tehuis voor weeskinderen van 0-18 jaar oud. Ze wonen in kleine huisjes met een huismoeder die voor ze zorgt. Ik als vrijwilliger ga daar helpen :slight_smile: een mooie ervaring. soort kinderopvang alleen dan niet in Nederland. Ook helpen we huismoeders nieuwe vaardigheden leren.

ik moet nog 1 inenting halen, verder is het ticket geboekt en alles bij de organisatie is geregeld. Papierwerk enz. Zondag 2 juni vlieg ik, en stap 2 keer over. Dit sluit beter aan voor mij. Op 29 juni ben ik terug, maar daar denk ik nog niet aan! nog 49 dagen eerst hier genieten, en dan is het zover! Ik ga mijn best doen om meer weblogs te schrijven. En veel foto’s te maken. Veel leesplezier! :wink:

(origineel bericht op be-more.nl)