Nile Travel

Hallo ,wie heb wel eens een rondreis gemaakt met Nile Travel naar Egypte ,en hoe was de ervaring met die maatschappij
groetjes lenie:wereld:

Hoi Ienie,

Ik heb zelf geen rondreis gemaakt met Nile Travel, maar ben via hun al wel twee keer wezen duiken. Alles was gewoon goed geregeld en we hadden nergens geen omkijken naar.

Groetjes, Nicolette

Hi Lenie,

Mijn ervaring met Nile Travel was erg positief, alles was goed geregeld.
Ook heb ik een keer een cruise/rondreis gemaakt via Kras, dat was ook prima.

Alvast een hele fijne vakantie! :dag:

Hoi Lenie.
Wij zijn 2 jaar geleden met Nile Travel weggeweest,is ons super goed bevallen.Hebben toen 4 dagen op de boot gezeten en daarna nog 3 dagen Hurghada gedaan.Wij zaten op de boot Monte Carlo,eten was erg lekker en er was veel gezelligheid.:)Groetjes Mini.

Dat is toevallig Monte Carlo :smiley: daar heb ik ook op gezeten.
Was inderdaad super gezellig!

Als alles goed gaat is er niets aan de hand. Echter als je in de situatie komt waar niet alles OK is dan is Nile Travel een hele slechte partner. We hebben zelfs bij de geschillen commissie gestaan. Zelfs de uitspraak van de geschillen commissie werd weer genegeerd. Schandalige organisatie wat klachten afhandeling betreft

Hallo, wij zijn ook met Nile travel gevaren en het was super geregeld, ook het eten was zeer goed en op ons Westerlingen afgestemd, naar mijn weten is dan ook niemand ziek geworden.
Het is ons geweldig goed bevallen en het is een aanrader !!.
Iemand die bij Nile Travel wil boeken kan dat met een gerust hart doen.
Succes ermee.

Ook ik ben met Niletravel gegaan en zat ook al op de Monte Carlo! Alles was goed geregeld, alleen is bij ons wel bijna iedereen op de boot ziek geweest. Soms zat de bus maar voor de helft vol omdat de andere helft op de boot in bed lag…
Maar verder een positieve ervaring, goede excursies en een mooie boot!

Hier ook positieve ervaring met Nile Travel!