NIgeria

Hallo, mijn man en ik zijn gevraagd om les te komen geven als houtbewerker,om leerlingen op te leiden die daarna zelfstandig een werkplaats gaan runnen, meubels maken en verkopen. Ik ga mee als kunstenaar, kunstschilder en ga mijn opgedane kennis in de zorg/verpleging gebruiken, wil projecten voor gehandicapten, ouderen of zieken gaan opzetten. Hoe dit vorm gaat krijgen is nog niet helemaal duidelijk. Wel is duidelijk dat we in Owerri (Nigeria) zullen verblijven en alles geregeld gaat worden door een arts aldaar. Wie heeft hier ervaring mee of ongeveer met een soortgelijke situatie? Ik weet ook van het negatief reisadvies, ben hier ook nog niet helemaal gerust op om eerlijk te zijn…
Graag zo snel mogelijk alle informatie die ik zou kunnen mee laten wegen in deze beslissing. Wel of niet te gaan, projecten opstarten, wat is er echt nodig, hoe is de zorg geregeld in Nigeria, verblijf bij particulier, of hotel? Eetgewoontes, inentingen, gevaren van het land enz. Graag ook informatie waar ik nu misschien niet bij stil sta, kortom alle info is welkom.

Hoi Anja, Welkom op Wereldwijzer! Heb je ons Nigeria forum al gevonden? Ik denk dat je daar de meeste kans maakt op goede feedback.

welk nigeria forum, staat er niet bij, als ik het intoets ook niet !!!