Kaylo,heb ff op routenet gekeken voor jouw vanaf Gendt naar Utrecht is 1 uur en 50 minuten.Denk dat het voor Raak ongeveer hetzelfde is die komt toch uit Maastricht?
Filiz is vanuit Maastricht langer onderweg geweest…
Als ik met de trein zou komen(ik kwam altijd met de auto) ben ik ruim 1,5 uur onderweg!~
Dus Kaylo, als je aan aantal van de leden wil ontmoeten, mag de tijd geen probleem zijn,…(ikke zit in Heerhugowaard bij een hondenwedstrijd… iets heeeeeeel anders!!)
Hallo, ben een paar daagjes niet in orde geweest, denk een griepje of zo,maar gelukkig weer ok.
Trl : ik kom uit Tilburg dus voor mij klein uurtje met de auto, trein echt geen idee want die neem ik normaal nooit.
Heb ik echt wel veel zin in hoor
Kaylo als je met de trein naar Breda kunt komen kunnen we wel iets afspreken hoor, dat moet mogelijk zijn denk ik
Ik ben er om 13.54… ![]()
Beps: HHW… wat moet je daar nou
haha
Ik kom om 13.53 uur aan op utrecht centraal, Damber voegt zich als het goed is later bij ons, die gaat eerst met haar vriendin mee een trouwjurk uitzoeken in nieuwegein…
gezellie allemaal weer.
Leuk, leuk leuk!!! Heb er zin in!!!
Ik denk dat ik een er rond 3 uur ben,maar zal proberen 2 uur ligt eraan hoe laat ik zaterdagavond/nacht thuis ben
TRL: je hebt mijn nummer!!
Denk dat wij er ook rond 3 uur zijn.
Marion en Nance 15.00 uur
Trl 15.00 uur
Roanna 14.10 uur
Toos
Viva 14.00 uur
Damber volgt later
Crazymar 14.00 uur
Miere o.v.b.
Cynthia 14.00 uur
Raak
Toos en raak… hoelaat zijn jullie er??? Anders weten we weer niet op wie we nou wel en niet moeten wachten op CS
ik ben er gewoon om 14.00 uur hoor
Ik ben er ook rond 14.00
Marion en Nance 15.00 uur
Trl 15.00 uur
Roanna 14.10 uur
Toos 14.00 uur
Viva 14.00 uur
Damber volgt later
Crazymar 14.00 uur
Miere o.v.b.
Cynthia 14.00 uur
Raak 14.00 uur
WhiteRose 14.00 uur
cynnie:kus:
Zo te zien is het dus even wachten op het CS op… moi. Oh, 10 minuutjes maar. Moet te doen zijn toch? ![]()
Roanna, ja komt wel goed toch!
@TRL
Wij gaan ook met de trein. Wel vreemd, normaal gaan we altijd over Ede/Wageningen en nu gaat alles over Den Bosch. Misschien wordt er aan het spoor gewerkt of zo.
Marion,geen idee of eraan het spoor gewerkt wordt,zal eens kijken,misschien komt het wel door de nieuwe dienstregeling.Maar zie jullie wel in Utrecht.
Marion,idd werk aan het spoor tussen Ede-Wageningen en Utrecht rijdt een snelbus:frown:,nou dat wordt dus de auto voor mij is sneller dan de snelbus,nu alleen ff uitzoeken waar ik kan parkeren.En tussen Den Bosch en Utrecht ook werkzaamheden aan het spoor.