Zou jammer zijn!!! Maar goed wat niet gaat dat gaat niet!
Hallo Dames,
Boek mij ook maar definitief hoor, ik zal er om2 uur zijn
Lijkt mij heel gezellig, als er nog brabanders zijn die vervoer nodig hebben …
Ik ben er denk ik wat later uurtje of 3 maar vraag tzt wel een telefoonnummer van iemand zodat ik jullie kan vinden
Trl: Pm!
gezellig Raak
@Raak
Wat leuk dat je er ook bij bent!!!
Raak: Super!!!
Meiden ik heb er zin in!!!
:dag:
Ik denk dat ik er wel weer om een uur of kwart over 2 ben.
Ik neem aan, dan op het CS Utrecht verzamelen?
PS: Ja Raak, dat zou leuk zijn!
Ik om 13.50 uur
Marion en Nance
Trl
Roanna
Toos
Viva
Damber
Crazymar
Miere o.v.b.
Cynthia
Raak
Dan zal dit zo ongeveer tot nu toe het lijstje zijn. Uiteraard ook onder voorbehoud. ![]()
Ziet er gezellig uit he ?
En dat gaat het ook zeker weer worden!!!
leuk leuk leuk!!! Ik heb er ook zin in.
Heb gereserveerd en we zijn van harte welkom om 17.00 uur op 30 maart!
En natuurlijk heb ik er ook zin in!!!
Marion, komt Nancy ook weer mee/???
hey meiden,
nog 5 nachtjes slapen en dan is het weer zover! Hebben we er nog steeds zin in?
Hoop van harte dat het dan wel een beetje beter weer is zeg, dit lijkt natuurlijk nergens op!
Tot zondag rond de klok van 2 op CS Utrecht.
@Cyn
Ja … N komt ook weer mee, ze moest eigenlijk werken maar kreeg gisteren te horen dat ze vrij kon krijgen.
Ik zou eigenlijk ook graag willen komen, maar is een eindje met de trein vermoed ik ? Tot CS Utrecht ? Of is dat geen station (klinkt mij niet bekend in de oren alleszins ).
Wou dat het niet zo ver was ! Om 17u in restaurant, is dan toch vlug 21u of 22u de trein terug vermoed ik ? En ik ben dan nog zo ene die nooit zin heeft om naar huis te gaan als ik mijn vleugels eens uitsla ! En dan gans alleen terug die trein op,… :tssk:
Zou wel heel leuk zijn als je er ook bij zou zijn. Ik heb geen idee hoe lang het met de trein is naar Utrecht. Met de auto is het ruim een uur van Antwerpen naar Utrecht
Ik kan alleen maar met de auto, er rijden geen treinen richting rotterdam omdat ze met het spoor bezig zijn. Het moet wel een beetje weer zijn, durf anders niet te rijden want ben stekeblind in donker.