@TRL
Werd daar ook aangegeven dat er gewerkt werd. We zien het wel zondag. Wel jammer, vond het wel gezellig dat jullie toen halverwege de trein in kwamen.
Dames,niet vergeten he dat de klok een uur vooruit gaat dit weekend:D
Marion,ja werd ook aangegeven tussen Den bosch en Utrecht,niet dat er bussen ingezet werden,maar mogelijk vertraging…
trl- goeie van je, had daar al helemaal niet aan gedacht.
waar verzamelen jullie op cs?
We verzamelen in de grote hal van het station in het midden zo’n beetje! Kan niet missen. Als je een stel giebelende dames ziet staan…nou…die zijn het!!
Onder het grote blauwe info bord toch?
Ja idd TRL, onder het grote blauwe info bord.
En Miertje is is er ook, hoor, behalve als schoonmama roet in het eten gooit. Maar ik ben vrij van werk!!!
Hey Miertje dat is goed nieuws!!!
Gaat de klok echt vooruit zaterdag-nacht!!! Haha dat wist ik dus niet!!!
Ja cyn, de tijd gaat van zaterdag op zondag een uur vooruit
Haha nou ok ik zal er ff rekening mee houden!!! ![]()
Ik hoop in elk geval dat jullie een leuke dag hebben ! Zal het maandag wel vernemen zeker ? :hihi:
Miere en Crazymar zijn om 14.10 op CS Utrecht! Dus iets later, wachten jullie wel op ons haha??
@Crazymar: Ik ook dus. Ze zouden ook even op mij wachten, dus ook op jullie dan. Tot morgen en een goede reis alvast. :vak01:See you. :biggrin:
Iedereen veel plezier morgen
Wij zijn er zo rond 14.40, maar heb van verschillende het nummer dus geef wel een belletje waar jullie zijn!
Tot straks!!!
Ik ben er om 13.50 haha gezellig!!! Zit ik dan met al mijn vrienden ![]()
Ik sluit rond 3 uur aan.
HEEL VEEL PLEZIER!!!
(maar dat gaat zeker lukken!!!)
hey meisjes van de meeting, ik vond het weer erg gezellig en erg lekker! Bedankt voor de babbel, het luisterend oor, de goeie raad, maar vooral voor de leuke sfeer.
Slaap lekker allemaal.