Nieuwe uitdaging gezocht

Hallo allemaal,

Zou graag mijn leventje even willen verruilen voor een rondreis.:wereld:
Denk dat ik daar 4000 euro voor zou willen uitgeven.
Het liefst een maatje die met mij mee zou willen reizen…
(zit met hetzelde probleem als ieder anders hier geloof ik, vrienden moeten allemaal werken)
Het land maakt mij niet zo heel veel uit, ik sta open voor ideeen.
Zelfs al moeten we werken om rond te komen, maakt mij niet uit!
Ben toe aan iets nieuws :zon02:
Ben zelf 22jaar en woon in Gelderland.

Groetjes BB

Hoi, ik loop met de zelfde gevoelens en ideeen rond, en wil ook graag een tijd iets van de wetreld zien, en ook ik heb beperkt budget en wil ook bets wat werkzaamheden verrichten. Ik zit te denken aan Africa, of Australie, ik vind dat je 1 x in je leevn in australie moet zijn geweest. Maar africa is minder ver en denk goedkoper. Laat je iets van je horen, ik wil dit in korte tijd realiseren, jij ook?

Gr. Manuela

Hallo, ik ben Ilse, 22 jaar en woon alleen in Brussel. Ik werk nu iets langer als een jaar als verpleegkundige en ik voel meer en meer de drang om voor een tijdje alles achter te laten om voor een halfjaar te reizen. 4000 euro lijkt me ook een goed budget. Ik reis het liefst zo goedkoop mogelijk (liften, couchsurfing) en zou graag het midden-oosten, afrika of Azie willen doen.

He hoi!

Ik ben Inge, 24 jaar en zou ook erg graag willen gaan reizen,ongeveer vanaf half juni. De landen/ eilanden van zuid-oost Azie trekken me erg aan en het lijkt me zo gaaf om van allerlei culturen te zien, te genieten, lekker het avontuur wat op te zoeken…
Maar ben ook op zoek naar een reisgenoot dus:),zoals velen met mij, maar
hoe staat het allemaal met de plannen, al meer ideeen over wat je graag wilt??
Ik hoor het wel, groetjes Inge