Nieuwe tips?

Dag allemaal,

Ik ben Michelle en ben 22 jaar.

Heb een grote passie voor reizen gekregen.
Ik ging regelmatig met Ryanair weg en lekker goedkoop gaan vliegen sinds dien ben ik er van gaan houden.
Nu heb ik de uitdaging om te gaan reizen naar Australië 1 bestemming i.v.m. de hoge kosten
Het is natuurlijk wel de bedoeling om Australië te gaan bekijken en niet alleen in Sydney te gaan zitten.
Weet nog niet wanneer want er moet eerst geld verdiend worden.

Heeft er iemand tips? Want die zijn altijd welkom.

Groetjes Michelle

Hallo Michelle,
Dit is typisch een post die in het Australië reisforum hoort. En ik zou toch eerst eens melden wanneer je gaat? En hoe lang. Zo lang dat niet vaststaat zou ik veel op dit forum rondkijken (in het reisforum dan), een Loney Planet kopen en daar veel in lezen. Besef je wel dat je in feite vraagt ‘waar in Europa zal ik eens heen gaan?’, zonder te zeggen of je in de zomer of in de winter gaat. Zo groot is Australië wel. Je zegt verder dat je naar 1 bestemming wil en in de volgende zin dat je Australië wil gaan bekijken.
Ik denk dat als je een beetje een plan hebt (iets meer dan nu) we je veel beter kunnen helpen. Vraag eerst forumbeheerder Kees eens of hij dit onderwerp kan en wil verplaatsen.

Succes, Willem

PS. Enne, vergeet de Ryanair tarieven maar snel.

Tip: heel veel sparen, of Australië bewaren voor als je ouder en rijker bent.
Een vriendin die net terug was, was echt verbaasd hoe duur het daar is. 6 euro voor een bakje champignons, 4 euro voor een brood… Een drankje in een cafe is ook duur.
Dan zijn de VS nog goedkoper.

Hierbij de aanbiedingen van Woolworths voor deze week :wink: Reken voor de dollar 0,8 euro. Tja, geen 0,55 meer zoals een paar, nou ja aantal, jaren geleden.

http://weeklyspecials.woolworths.com.au/getCatalogue.php?locatorID=4988&catalogueDate=NGJkYmUyNjI2YWRlOTMyNjY3YzQ4NjQxNjk1NmExM2IzOGMwYmY2ODBjY2NkYTU2MDU2NGM0MmRkMTU5YjI0YQ%3D%3D

P.s. je plaatst dit in het reisblogs forum, daar kijken niet veel mensen. Zoek even het Australië reiscafé.

En lees de bestaande onderwerpen ook eens. En koop een reisgids.

Hoi Cecilia, we zitten toch in het Reiscafë nu? Dat had ik op 6 april al via forumbeheerder Kees geregeld. Of krijg jij deze post nog in Reisblogs? Daar staat bij mij ‘verplaatst’. Heb jij een eigen exclusieve versie van het forum? Of een vertraagde uitvoering? :wink:
Ik denk dat Michelle een beetje geschrokken is van jouw prijzen. Of ze is een gedegen plan aan het maken. Dat zien we graag komen! Toch?

Ik denk dat de app nog achterliep… daarin bekeek ik dit topic.
Ik ben bang dat Michelle een van de vele gebruikers is die een vraag stelt en vervolgens nooit meer reageert. Of dat soort mensen dan wel de antwoorden lezen, is de vraag…

Michelle: in een forum wordt het wel op prijs gesteld als je laat merken dat je de antwoorden gelezen hebt…