Nieuwe start op Curacao

Hallo,

Mijn naam is Erwin Metselaar (26), en woon in Enschede. Ik wil graag voor langere periode gaan werken en wonen op Curacao.
Wat werken betreft denk ik aan horeca, of sport. Betreft het gebied sport weet ik niet wat de mogelijheden zijn, en of hier vraag naar is. Ik heb het idee om zelf iets op te starten op het gebied van sport activiteiten of het organiseren daarvan. Denk hierbij aan toernooien of mountainbike tochten enz. Mijn streven is om februari/maart naar het eiland te vertrekken.
Ik ben op zoek naar werk en woonruimte, en graag wil ik in contact komen met andere mensen die ook rond deze tijd gaan. Betreft woonruimte zoek ik een appartement of huisje om hier met meerdere te wonen. Mensen die rond die tijd gaan en dat gezamelijk te huren. Heb al bij andere soortgelijke onderwerpen gelezen dat meerdere mensen dit idee hebben. Ik wil graag met deze personen of andere die hetzelfde idee hebben in contact komen.

Mensen die contact willen, ik heb facebook en mail. Mijn mail adres is erwin_fctwente@hotmail.com

Groetjes

Hallo,

Nog even kleine toelichting, ik heb altijd in de sport gewerkt, training geven, toernooien organiseren, begeleiden van mensen. Weet niet wat er op sportgebied is op Curacao, bij resorts of andere bedrijven.

Alle tips zijn natuurlijk welkom! Wat moet ik allemaal regelen, wat voor mogelijkheden zijn er?

Deze droom heb ik al jaren, en nu heb ik mooi de kans om deze droom uit te laten komen.