Ik ga normaal nooit in op dit soort discussies. Maar ik kon me deze keer niet inhouden. Het is toch in triest dat er dit soort discussies te vinden zijn op WW.
In principe gedragen door pro-deo vrijwilligers! En de deelnemers zijn als het goed is met leuke dingen bezig!
Je inkomsten en leven hangen er niet vanaf! Ik veroordeel daarmee zeker niet de opmerkingen die hier geplaatst zijn, maar meer wat er gebeurt is. Mensen het is de bedoeling dat je leuke plaatjes plaats waar andere mensen naar kunnen kijken en daar een mening over geven. Er is, en er zal bij mij werkelijk geen moment een gedachte opgekomen om mijn foto’s te promoten.
@jeroen ik bewonder je geduld, het lijkt me moeilijk om positieve dingen in te brengen als andere daar op beginnen te trappen. Maar blijf daar alsjeblieft mee doorgaan. Er zijn veel mensen die erg blij zijn met het legertje van vrijwilligers hier en laten we bezig blijven met reizen en politiek, moder gooien en zelfverheerlijking aan Den Haag overlaten
@J&M: de mensen die hier kritiek uiten zoals jij dat noemt, zijn mensen die vorig jaar (vrijwillig!) hebben helpen meedenken over de verkiezing. Dat zijn niet mensen die zomaar zeuren.
Enneh, een site met het formaat als deze loopt écht niet alleen op vrijwilligers hoor Dus voor sommigen hangt er wel wat vanaf.
We gaan kortelings debatteren in het online activiteiten forum, welke regels we gaan opstellen voor deze reisfotoverkiezing.(aantal postings,prijs,datum,categorie van foto’s etc…)
Ook ga ik voorstellen om een jury op te stellen die de foto’s beoordeeld naar waarde.
Ik wil er komaf van maken met al dat geronsel tussen de leden.
groet,georgessiam.
Er waren duidelijke regels in 2012 tot standgekomen met véél input aan ideeën van leden, hieruit is het prijswedstrijdreglement onstaan. Dit reglement kan perfect opnieuw gebruikt worden voor een eventuele editie 2013 en volgende edities. Kleine aanpassingen aan het reglement kunnen altijd door evolutie van het item fotografie en aanverwante dingen. Alhoewel ik het persoonlijk geen slecht idee vind : Goud, Zilver, Brons een titel voor de eer waaraan geen fysieke prijs wordt verbonden !
'k zou eerder denken herneem en doorgrondt de teksten van het input-topic aan suggesties 2012 , topic reglement van de fotoreisverkiezing zelf en het Topic foutmelding na de verkiezing 2012 en vooruit ermee !
-Qua fotocategorieën en wat al dan niet toegelaten is als bewerking van een foto daar kan misschien wat aan geschaafd worden. Maar nog eens opnieuw input, discussie en veel tralala… om te komen tot wat ?
Het was vorig jaar duidelijk genoeg verwoord waarheen met welk soort potentiele deelnemers, deelnemersvoorwaarden, enz…helaas het is erg fout afgelopen. Hoeft de input 2012 en het reglement 2012 met één veeg van tafel waar zoveel personen tijd en energie hebben ingestoken? Hoeft dit nu echt weer opnieuw ? 'k zie het nut er niet van in. Sorry, 't blijkt bijna een blamage aan de "meedenkers, e.a. personen voor het opstellen vd deelnemersvoorwaarden van de reisfotoverkiezing van vorig jaar dat er “gaten” waren in het geheel, wat duidelijk zo niet was, alleen de uitvoering was een fiasco.
Een ezel stoot zich geen 2 x aan eenzelfde steen, gebruik de input en reglement van de vorige editie : die elementen zijn gekend en toch een goede basis om mee te herstarten ! Iets waarvan de inhoud zo onder de loep werd genomen, is gekend waar het schoentje wrong. Met een gekend gegeven maak je m.i. minder gemakkelijk opnieuw dezelfde of andere fout.
My 2cents !