Hallo ik ben sinds vandaag de nieuwe forum medewerker hier op het Australie forum !!
Ik ben Jeroen 29 jaar en Woon sinds een week in Melbourne (voor een jaartje) ik hou ontzetend veel van reizen en doe dit al sinds ik 15 was (heb al in vele continenten gewoond/gestudeerd en gewerkt !! Dus als je wat wil vragen of ergens hulp bij nodig hebben laat maar horen !
Ik ben werkzaam bij Kantor Dinas Pariwisata Kabupaten Biak Numfor als Mediator Technical Support.
Dinas Pariwisata is het Toeristen Buro van het District Biak Numfor. Ik adviseer(Consultant) lokale ontwikkeling van Toerisme daar houdik me mee bezig. Verder koordineer ik voor Koning Aap de reizen, voor Arcadia Reizen begeleid ik reizen, en voor Eigenwijze Duik Reizen koordineer ik het eea voor speciale duikreizen naar Nieuw Guinea (Papua).
Dan vraag jij je natuurlijk af maar kan dat dan zo gemakkelijk… reizen begeleiden en werken als Consultant…? Dat kan als je niet betaald word. Wat ik wou is de gemeenschap hier helpen, en een permanent verblijfsvergunning <KITAS> Die perm verb verg heb ik, ik houd me nu bezig met toerisme dat staat op een laag pitje. Niet te vergelijken met Bali oid, de nieuwe lokale bestuurder van dit District wist dat ik reizen begeleid sprak me aan, en vroeg of ik adviezen zou kunnen geven vwb de ontwikkeling van het toerisme voor deze regio (Promotie en Marketing).
jij bent echt de juiste persoon die ik zoek!!
ik ben namelijk dit jaar klaar met me studie mbo (in juni 2006) en ik wil in het buitenland werken en wonen voor een jaartje!
alleen ik weet nie hoe ik dit moet regelen
ik wil graag horeca werk doen ofzo maak niet uit als ik maar weg van hier ben!!
zou je me misschien willen helpen
sorry ben een tijdje minder actief geweest maar heb nu de beschikking over adsl internet en wat meer vrije tijd
wel wat wil je gaan doen ik werk en reis sinds mijn 15 (laatste 15 jaar)
wel www.summerjobs.com is een goed begin als je meer wilt weten of specifieke vragen heb hoor ik het wel ! (zit nu in brisbane)
ik ben r ook zo eentje die de hele wereld afgaat om te werken en wonen, ik woon nu al bijna jaar in spanje. wil graag naar australie om hetzelfde te doen…hoes de banenmarkt daar?
mariana
hey!
bedankt voor je reactie…
Ik woon nu in een buitenwijk van madrid, ben hier heel vaak. soort 2e vaderland voor me…
thnx voor je info…in welke landen ben jy allemaal geweest?
groetjes