Dag allemaal. Mijn naam is Jenny; ik ben 55 plus en ik woon in Noord-Brabant. Van beroep ben ik zelfstandig voedingsadviseur en een paar jaar geleden zijn mijn zoon en echtgenote naar Brisbane verhuisd. Mijn voornemen is nu om in het najaar een of twee maanden uit te trekken om naar Australie te gaan om hen te bezoeken en daarna met iemand een rondreis te maken. Graag wil ik mijn aanvlieg- en vertrekroute via Brisbane laten verlopen. Maar alles is bespreekbaar. Mijn plannen zijn nog niet vastomlijnd en ik zou het leuk vinden om e.e.a. met iemand samen te plannen en organiseren. Wie is geinteresseerd ? Ik hoor het graag. Tot binnenkort. dagdaghttp://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/dag.gif
Hallo Jenny,
heb je je al gemeld op het reisgenotenforum en het Australiëforum? Mijn eerste vragen zouden zijn (ik ben geen kandidaat-medereiziger) of je één maand of twee maanden gaat. En verder of je vroege najaar of wat later in de (onze) herfsf bedoelt. Dat maakt voor het reizen naar het noorden (Cairns/Darwin) nogal wat uit. Voor Brisbane en wijde omstreken maakt het niets uit, ook als je richting Sydney en verder reist niet.
Hallo Jenny, welkom op Wereldwijzer! Zoals Willem al aangeeft kun je je oproep het beste plaatsen in ons Australie of Reisgenoten forum.