Laat ik me eerst ff voorstellen.Mijn naam is Aarnoud en ben 58 jaar(bijna 59).Sinds een paar jaar wil ik een reis naar Australie maken.Eigenlijk wilde ik wachten tot mijn pensionering maar door de regeringsplannen gaat dat erg lang duren.Aangezien ik al 43 jaar gewerkt heb en nog 7,5 jaar moet weet ik niet of ik het dan nog op kan brengen.Om een lang verhaal in te korten.Mijn plannen zijn om volgend jaar een reis te maken naar Australie zonder vooruitgeboekte slaapplaatsen,wel met een reisdoel.Ik ben op zoek naar een vrouwlijke reisgenote om samen plannen te maken voor een gezellige trip naar het mooie Australie en eventueel Nieuw Zeeland.Als je niet al te luxieus ingesteld bent en goedlachs,reageer dan a.u.b:wereld:
Hoi Aarnoud ,welkom op wereldwijzer!
Ben je op zoek naar een reisgenoot voor een trip of vakantie in het Buitenland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Zet in de titel van je oproep o.a. de bestemming (land of streek) en de periode (zomer, oktober, een jaar, etc.); bijv: Reisgenote gezocht voor 3 weken Turkije; of: Reisgenoten gezocht voor rondreis Z-Amerika eind 2012.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Nou indien je vragen hebt over Australie dan kan je altijd een berichtje posten in het Australieforum alsook de ervaringen lezen van anderen.
Ook kan je eventueel in de reisgenoten subforum op het australieforum een oproep plaatsen voor een reispartner.
Suc6 nog met je reisplannen voor Australie, Aarnoud!
groet,georgessiam
Er zal toch wel een moderator zijn die in staat is dit topic te verplaatsen naar een passende plaats. Maar je kunt dat zelf, via kopiëren en plakken natuurlijk ook, Arnoud.
Enne, ik wil niet met je op reis maar kan me voorstellen dat eventuele kandidaten best op voorhand iets meer willen weten.
Hoe lang wil je gaan? In welk jaargetijde? Wat is het reisdoel waar je over spreekt? Rook je? Wil je overnachten in cabins, hostels, motels, hotels? Auto huren of openbaar vervoer, buspassen, railpassen. Dat alles bij elkaar kan een eerste indruk geven en iemand wel of niet geïnteresseerd maken/houden.
Enne, een foto zoals Jan doet bij Reisgenoten in het Australië reisforum helpt natuurlijk ook.