Voorstellen

Dag allemaal,

Ik ben van plan om medio oktober 2014 voor 4 a 5 weken naar Australie en/of New Zealand te gaan. Lekker rondreizen en veel zien.
Liefst met camper/ auto. Ik ben in 2003 ook al in australie geweest en ik heb een supermooie vakantie daar gehad. en wil graag nog weer eens die kant op! Op deze site zie ik dat veel twintigers ook die plannen hebben, maar waar zijn de veertigers? Ik ben 43, en een ieder die mij lief is, zit midden in een kinderschare en/of hebben het geld niet. Of hebben get geld er niet voor over. Ik kom uit de regio zwolle.
Wie o wie heeft ook plannen om die kant op te gaan. Man/ vrouw het maakt mij niet uit, als er maar een klik is zodat we er een supermooie reis van kunnen maken.

Groetjessss Evdl

1 like

Hoi Evdl,welkom op wereldwijzer!
Nou Australië en New Zeeland zijn prachtige landen om te bezoeken !
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met de voorbereidingen!
groet,georgessiam

Heb de plannen maar wss lukt het mij ten vroegst in november :confused:

Via Wereldwijzer app

Dag georgessiam,

Ik wil maar 1 ding, mijn account verwijderen. Ik kan niets met deze site, veel te uitgebreid en alles moeilijk te vinden. Dus een knopje account verwijderen is uiteraard ook niet te vinden. Help AUB ben er helemaal flauw van.

Ik hoor graag van je…gr Esther

Via Wereldwijzer app