ja job ?
ik bn nu in de luchtvaart aant solliciteren, ben aant werk als manipuladora en ga studeren voor reisleider…
succes ermee ![]()
thnx zal wel lukke hr
Ik zou graag wat advies willen vragen .
21 oktober vliegen mijn man en ik naar Melbourne om vervolgens zo’n 11 weken in Australie te verblijven.
2004 zijn we voor 9 weken geweest en hebben vanuit melbourne de Great Ocean Road gegdaan , Grampians , Snowy Mountains , binnendoor naar Syndney, oostkust naar Cairns en Cooktown, vliegen naar Alice Spring’s , weekje daar en doorgevlogen naar Perth , bij familie en met familie naar beneden richting Busselton ed.
Prachtige vakantie !!
Nu hadden we graag de middenroute willen doen vanaf Melbourne , Adelaide Alice Spring’s , omhoog naar Darwin , Kakadoo en dan op naar Broome en zo de kust af naar Perth .
Maar doordat we toch het begin vd Wet mee maken oftewel de opbouw zijn er veel wegen verboden voor 4wd campers en het moet daat ontzettend heet zijn om die tijd.
Nu hebben we zelf het plan om vanaf Melbourne naar Adelaide te rijden , Alice Spring’s via de binnenroute Flinders Rangers ed en dan via de Stuwart Hw weer terug en dan de Eyre Hw te doen richting Perth.
Is daar wat aan ? die weg?
We hadden ook al een optie om vanaf Alice Spring’s naar Broom te vliegen en dan naar beneden te gaan , of binnendoor via de Great Central Road te gaan , maar dat zal ook wel een hete hel zijn dan om die tijd.
Je merk het wel , we zitten met een probleem , we weten even niet wat te doen .
Te beginnen in Melbourne en eindigen in Perth is voor ons een must ivm met bezoek aan familie , desnoods kan Melbourne ook wel halverweg.
Zou je kunnen helpen ?
In afwachting , eindig .
Hgr Greetje (51 jaar)
hey jeroen…
ik wil over twee jaar heel graag stage lopen in australie… in perth… hoe kom ik aan een stage plek??
spwertje
wel zoeken van bedrijven op het internet en ze aanschrijven /mailen je kan nooit te vroeg beginnen !
Hey Jeroen!
How ya doin dude! haha
Ik wil heel graag over 3 à 5 maanden naar australië, naar Western Australia, dus vliegen naar Perth. Nu ben ik er inmiddels achter dat ik het beste een Working Holiday Visa aan kan aanvragen. Zit alleen nog ff dubio… Moet ik eerst een visum aanvragen of eerst een ticket kopen? Als ik eerst een visum aanvraag en die wordt toegekend en daarna een ticket, dan gaat dat weer van mijn 12 maanden in australië af en als ik eerst een ticket koop en mijn aanvraag wordt niet goedgekeurd of vertraagd, zit ik met een ticket waar ik niets mee kan. Ik heb al meerdere keren contact gezocht met de visumdienst in Breda en Rotterdam, maar die zijn niet echt behulpzaam in mijn ogen. Weet ff niet hoe ik dit moet regelen. Zou jij me een beetje verder willen helpen? Je mag me ook mailen of msnen of zo hoor, geen probleem. (dat geldt trouwens voor iedereen die me denkt te kunnen helpen of ervaringen wil uitwisselen, graag zelfs!) Mijn adres is [EMAIL=“kiki_dolphins@hotmail.com”]kiki_dolphins@hotmail.com.
Alvast heel erg bedankt! Take care!
Cya, Christel
dat geef je meer dan genoeg tijd je kan je working visum online aanvragen en als je dat heb je ticket boeken (zo heb ik het ook gedaan)http://www.australian-embassy.de/visa/visas/holiday/417.html
daar kan je alles vinden ook heb ik je toegevoegd op msn dus als je verdere vragen heb laat het me weten groetjes
en ik zit nu in New Zealand en alles gaat prima hier !
Hey vraagje las net dat je als 31 jarige geen werkvisum zou kunnen krijgen
in australie klopt dit???
Gr.
je moet 30 zijn als je een work en holliday visum aanvraag !