Gisternacht teruggekomen uit Gambia.
Ik was samen met mijn vrouw in het nieuwe DJELIBA hotel.
Vanuit Kotu ligt het twee straten voor de Senegambiastraat, waar het Senegambia hotel aan ligt aan dezelfde straat als het Jermahotel.
Ik voel meer voor een Gambiaans hotel, dan voor een een hotel dat bestierd wordt door buitenlanders en waar de Gambianen niet binnen mogen, dan alleen als ze er werken.
Nu Djeliba is een Gambiaans hotel!!!
Of toch niet…
De eigenaar is een Gambiaan die een Nederlandse moeder heeft en een Gambiaanse vader.
Hij is de uitdaging aangegaan om er een GOED 3* hotel van te maken.
Er moet nog veel gebeuren, maar er hangt een sfeertje dat ik tot nu toe niet heb meegemaakt in de andere hotels waar ik verbleven heb. (en het daar óók goed had)
Men doet er alles aan, om het iedereen naar de zin te maken. En dat lukt ze aardig, ja, ze maken het hierdoor zichzelf óók naar de zin en dat merk je aan alle mensen die er werken.
Er wordt nog veel verbouwd,veranderd en aangebouwd, waardoor het er alleen nog maar beter wordt.
Kort gezegt een héél goed hotel, met goed eten voor een acceptabe prijs, gezellig, geweldig zich voor de gasten inzettend personeel dat (en dat vind ik belangrijk) zich niet steeds maar wegcijfert en zich kruiperig gedraagt maar gewoon open en plezierig zichzelf is.
Als volgend jaar het zwembad ook wat warmer is (Bob heeft het beloofd) kan het niet meer stuk.
Men is bezig een stuk strand erbij te betrekken zodat óók dat gergeld wordt. (Nu nog een algemeen stukje strand op 100 meter lopen)
Voor mij een 3* hotel met een 5* uitstraling.
Jack
Welkom terug Jack!
Leuk om te lezen dat het nieuwe hotel goed bevallen is! Klinkt inderdaad goed en echt Gambiaans wat sfeer betreft.
Sterkte met klimatiseren! Brrrr… :slywink:
Ik probeerde de website van het hotel te vinden…kan het zijn dat die er nog niet is?
Er is inderdaad nog geen website.
Bij de touroperators die het hotel aanbieden staan verschillende foto’s.
ECHT EEN AANRADER.
Jack
Hoi,
ik ben een paar weken ook in Djeliba Hotel geweest. (al zaten wij in een appartement) het was heerlijk om daar te gast mogen zijn.
We hebben een plezierig verblijf gehad en het personeel deed alles om ons verblijf goed te doen verlopen.
Ook wat er gezegd werd dat Gambianen niet naar binnen mogen is niet waar. Wij hebben een vriend uitgenodigd en het was geen probleem dat hij als gast met ons mee ging!
Een echte aanrader voor een fijne vakantie!
Ook bij ons was het zwembad wel erg frisjes maar dat mocht de pret niet drukken.
Groetjes Els
Hoi,
Ook wij zijn in januari in het Gloednieuwe Djeliba hotel geweest. Eigenlijk hadden wij een ander hotel geboekt ,maar door een overboeking moesten we verhuizen naar Djeliba.
In een woord geweldig. zeer vriendelijk personeel. Je voelt je echt gast. Vrienden over gehouden daar. Bob heeft ons hart gestolen.
Dus hebben deze week maar vast weer geboekt. En dezelfde hotel kamer. 28 januari 2012 gaan we weer voor 2 weken.
Aftellen dus >>>
Klinkt erg goed allemaal!
Erg naar vooruitzicht ook zeg; dat je in januari volgend jaar alweer **moet **gaan naar dat warme weer :zon02: , mooie nieuwe hotel met zijn aardige mensen, terwijl we hier lekker van de sneeuw en andere koude traktaties mogen genieten…
Nee, ik zou gewoon hier blijven als ik jullie was ![]()
hey
kan U mij de prijzen of ee website doorsturen aub
grts karina:zon02:
:dag::dag:hey
Kan U mij wat info doorsturen vanhet hotel aub
grts karina
Karina, ook wij zijn er geweest in januari ( 2012 gaan we weer) maar kijk ff op
http://www.djelibahotel.com Site is nieuw en heb ik van de eigenaar gehad. Hier kun je alles vinden betreffende het hotel
Groet en succes Marcel Reinders
p.s Hotel is een aanrader