Nieuw

Hierbij ben ik geocache, dit is een andere hobby, want er waren geen nicknamen meer beschikbaar vanaf mijn eerste keuze.
Ik zoek een leuke vakantie voor aanstaand jaar en zit nog te kijken tussen diverse mogelijkheden;
-taalreis
-groepsreis -> sportief (mountainbiken, kanoën, etc.)
-individueel backpacken / interrailen
Veel keus dus nog voor mij!

Hoi geocache,welkom op wereldwijzer!
Misschien kan je een Interrail pas kopen?
Met de Interrail pas kun je kris kras met de trein door heel Europa. Lekker backpacken in je eigen tempo en genieten van alle mooie wereldsteden die je onderweg aandoet.Zoek eerst uit welke steden je wilt bezoeken, Zo voorkom je dat je niet te lang op één plek blijft hangen en dat je ook alles ziet wat je graag wil zien.
Thailand is een echt backpackersparadijs! Ga duiken in Ko Tao, of blijf lekker luieren op een van de hagelwitte stranden. In het noorden kun je jungletreks maken!
Vanuit Thailand kun je makkelijk naar buurlanden als Laos of Cambodja. Voor de echte avonturiers is er natuurlijk Myanmar, het vroegere Birma.
Voor taalreizen kan je beste eens naar deze site surfen,geocache !
hier aanklikken
Indien je nog vragen hebt over een bepaald land,dan kan je altijd een berichtje plaatsen en ervaringen lezen van anderen in het reiscafe van die landenfora’s.
Suc6 nog!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto(mountainbiken in Nice)

http://imagene.youropi.com/mountainbiken-in-nice-flickr-activiteit-nic(p:activity,8239)(c:0).jpg