Hoi allemaal,
Ik ben Rincke, 40, zoekende naar een eventuele reisgenoot voor NZ.
Ik ga 8 januari tot en met 2 maart naar NZ en denk er over om dat misschien niet (helemaal) alleen te gaan doen.
Even een (erg) beknopte versie over mijzelf:
Happily married, 3 jongens 9,12, en 15,en woon in Zuid Holland.
Ik heb als tiener 3 jaar in NZ gewoond, dus veel connectie met het land, en heb nu nog steeds familie daar ¶. Ik ga regelmatig naar NZ (word mijn 9e keer), maar dit is meestal voor een week of 3, en wil nu, ondanks dat ik er al veel gezien heb, echt een goede rondreis gaan maken (ben zelfs nog nooit op zuid eiland geweest
). Ik heb een auto gekocht (grote 4wd Isuzu), en wil hiermee naar puntje bovenin, tot puntje beneden rijden. Dit alles vanuit Havelock North, waar mijn pa woont, en retour weer naar daar. De eerste (ruime) week ben ik bij hem, dus in totaal wil ik zo’n 6 a 7 weken rond reizen.
Het verblijf wil ik zoveel mogelijk low budget doen, met name in de openlucht (hangmat,tarp), en eventueel auto (is een 7 persoons, maar wil er slaapruimte in creëren). Uiteraard een keer en douche opzoeken in een b&b of zo lijkt mij ook erg fijn ![]()
Op mijn “programma” staat zoveel mogelijk natuur, waaronder tramping/hiking (meerdere tracks/walks), vissen, snorkelen, jagen, misschien gletsjer opzoeken, etc. Dus rugzak om, en gaan. Eventueel bezoek aan stad/museum etc ook geen probleem mee. ![]()
Ook wil ik graag white island (vulkaan) bezoeken, en Kaikoura (walvissen gluren ), maar eigenlijk wil ik zoveel mogelijk ongepland doen. Het enigste wat vast staat is de Milford Track (21 feb), en de vliegreizen.
Ik heb niet de planning erg veel haast te hebben, wil genieten. (ben ook geen atleet zeg maar)
Misschien leuk, om een stuk(je) op te trekken? Niks moet, en er staat ook nog niks vast.
Wie weet?
Vriendelijke groeten,
Rincke