Nieuw-Zeeland 2016!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kim! Ik ben 27. Nog op tijd om te werken in Nieuw-Zeeland dus:zon02:
Vorig jaar heb ik een half jaar gewerkt en gereisd door Australie, dus weet een beetje hoe die kant op is. Prachtig! Daarnaast heb ik al zo’n 4x reizen gemaakt in mijn eentje…

Nog nooit ben ik in Nieuw-Zeeland geweest helaas, vorig moest ik onverhoopt terug naar huis, dus nu kan ik niet wachten :wereld:. Mijn idee is eigenlijk om een paar weken naar de Filipijnen te gaan, dan naar Auckland te vliegen en ergens in Nieuw-Zeeland een baantje te vinden. Wat voor baantje, I dont care. Horeca, Boerderij etc etc. Natuurlijk wil ik ook erg graag het land zien en tussendoor naar Fiji!

Daarna heeeel graag naar Zuid-Amerika met t geld wat ik dan hopelijk heb gespaard daar.

Ik heb veel alleen gereisd, met veel opgedane reismaatjes natuurlijk. Dit keer zou ik t wel leuk vinden om sowieso te beginnen met iemand die een beetje hetzelfde ruwe plan heeft als ik. Ook al scheiden onze wegen misschien later… Dus do you :slight_smile: Reageer dan ff en we kijken hoe en wat. Zou het wel fijn vinden als je rond de 25 bent of ouder… En man/vrouw I dont care! Ben erg avontuurlijk en heb nog niet veel geld (rond de 2500), dus dat moeten miss dingetjes zijn die overeen komen :slight_smile:

Liefs Kim

1 like

Hi Kim,

Mijn naam is Hanna en ik vond dat wij nogal veel overeenkomsten hebben dus ik dacht laat ik reageren!

Ik ben ook 27 en dus nog net op tijd om te werken in NZ :smiley: Ik ben ook een aantal keer alleen op reis geweest o.a 2 jaar Australie met een vakantie in Thailand. De laatste 1,5 jaar heb ik in Ierland gewoond en nu begin ik weer onrustig te worden en is het dus tijd om een 40 urige reis af te leggen naar de andere kant van de wereld.
Ik zou het super tof vinden om vanaf NZ naar de Filipijnen te gaan. Een van de dingen die zeker en vast op mijn planning staat voor aankomend jaar is om met walvis haaien te zwemmen en dit kan in de Filipijnen.
Daarnaast heb ook ik in mijn hoofd om zoveel mogelijk te sparen en na NZ naar Zuid Amerika te gaan.
Zo heb ik alle overeenkosten gecovered toch :slight_smile: Oh nee financieel sta ik er ook niet geweldig voor :stuck_out_tongue: Maar goed genoeg, net als jij.

Wat ik zou willen in NZ?
Begin Januarie vlieg ik naar Auckland. Mijn ticket en werk visa is zover het enige wat ik heb gepland.
Ik heb ook niet veel geld maar zou ondanks dat niet gelijk willen beginnen met werken, al vind ik het eigenlijk ook weer geen probleem als ik dat wel zou doen. Ik ben ook helemaal niet moeilijk als het aankomt op wat voor soort baan dit is.
Ik zou het te gek vinden om te liften of een van te huren. Er zijn aardig wat plekken waar je gratis kan overnachten als je een van of tent heb, lijkt mij niet vervelend om voor niets of ong 10 dollar per nacht op een strand wakker te worden :smiley:

Graag zou ik zoveel mogelijk van het land willen zien voor zo min mogelijk geld en zo min mogelijk gepland. Ik ben geen fan van geplande reizen maar meer van het dag tot dag we zien wel waar we heen gaan idee.
Uiteraard heb ik bepaalde activiteiten en plekken in mijn hoofd waar ik graag heen wil maar ben verder erg flexible.

Ok voor nu even genoeg denk ik zo…

Hoop wat van je te horen!

Groetjes,

Hanna

Hoi dames, het is alsof ik mijn eigen “advertentie” aan het lezen ben. Ik ben 26 en dezelfde plannen/ideeën als jullie. Alleen is mijn plan om volgend jaar zomer te vertrekken. Hoe zit dat bij jou Kim?
Groetjes Gaby