Australië / NZ

Ik ben Rik, 26 jaar en kom uit Nijmegen.
In 2016 wil ik een reis gaan maken naar Australie en/of NZ, een andere optie is USA. Voor deze reis heb ik nog geen data vast gelegd maar ben wel alvast op zoek naar een reisnoot die ook deze reis wil maken. Ik heb geen voorkeur voor man of vrouw maar de leeftijd moet wel enigszins overeenkomen. Heb je interesse in deze reis of wil je wat meer weten over mij, stuur dan maar even een reactie. Misschien kunnen we dan wat gegevens uitwisselen…

Het is allemaal nog een de beginfase dus alle suggesties, opmerkingen en tips zijn welkom.

Alvast bedankt!

Hoi Rik, heb je al reacties gehad? En nog plannen om te gaan? Ik ben Yaira, ook 26 en uit Nijmegen, en ik wil misschien ook (weer terug) naar Nieuw Zeeland en misschien Australie. Ik ben 3,5 jaar geleden al 2 maanden in Nieuw Zeeland geweest en ik ben echt verliefd geworden op het land, vandaar dat ik weer terug wil!
Ik ben benieuwd naar je plannen!

Hoi yaira, leuk dat je misschien ook van plan bent om die kant op te gaan! Er zijn ook wat andere mensen die geïnteresseerd zijn in een dergelijke reis. Maar ik wil je graag vertellen wat ik van plan ben, in eerste instantie had ik heel veel plannen maar mensen met de nodige ervaring vertelden mij dit juist niet te hebben. Dus wat er nog van over is:p… Ik ben van plan om tijdens mijn trip te werken op verschillende plekken. Ik ga vliegen op Melbourne, daar een autootje kopen en van te voren te zorgen dat ik ergens in de buurt kan werken. Van daaruit heb ik wel wat tripjes in mijn gedachten maar niets staat vast. Nieuw Zeeland en Fiji staan zeker op mijn lijstje! Aangezien een working holiday visa 12 mnd geldig is, is mijn streven er zo lang te blijven… Ik ben benieuwd naar je reactie!