Nieuw Zeeland 2015

Hoi, even voorstellen… Wij zijn een koppel van midden 30 en al 3 maal op reis geweest naar Nieuw Zeeland. In 2015 willen we graag opnieuw gaan! Daarom zoeken we reisgezellen om met ons mee te gaan. Graag zouden we met zo’n 6-tal personen een rondreis maken onder leiding van een Belgische gids die we ginder hebben leren kennen.
Wie is geïnteresseerd om met ons mee te gaan? Laat gerust een berichtje achter!
Groetjes

Hoi Bart en Ellen,

Wanneer willen jullie naar Nieuw-Zeeland vertrekken en hoe lang willen jullie rondreizen?
En wat willen jullie gaan zien daar?

Ik ben aan het oriënteren op wat voor reis ik in 2015 wil maken en Nieuw-Zeeland spreekt me wel aan :slight_smile:

Groetjes Claudia

Hey Claudia, wij zouden maart-april willen gaan, gedurende 4 weken. Onze reis laten we uitstippelen door de gids zijn vrouw, zij maakt reizen op maat. Vervoer is via een minibusje en slapen gebeurt in b&b, kleine hotels of boerderijtjes. We willen graag opnieuw de grote bezienswaardigheden doen tussen Auckland en Christchurch. Verder doen we nog verschillende uitstappen naar watervallen, meren… Qua budget moet je toch rekenen op een 7.000 euro per persoon, vliegticket (2.000 euro Max), logies, uitstappen, vervoer en gids inbegrepen. Hopelijk spreekt je dit wat aan. Wil je graag meer details kunnen we misschien onze mail-adressen uitwisselen. Groetjes

Nieuw zeeland staat al zoooo lang boven aan mn lijst.
en aangezien mijn reisgenoten allemaal gesettled zijn en ik niet alleen wil ben ik op zoek naar iemand die mee wil
ik kan niet echt een groepsreis vinden.

dus ik heb zeker interesse. ik schrik wel een beetje van de prijs haha
maar ik wil zeker wel wat extra informatie

Bedankt voor jullie antwoord Bart en Ellen, het klinkt echt super!
Het ligt alleen helaas boven mijn budget :slight_smile:
Groetjes Claudia