Ik ben bezig met mijn afstudeerstage met de opdracht om een nieuw product naar Namibië te ontwikkelen. Na een volledig onderzoek zijn er drie mogelijkheden naar voren gekomen die zijn weergegeven in foto’s (moodboard). Om te kijken wat bij consument aansluit, zou ik graag willen weten welk moodboard het beste aansluit bij wat u zou willen zien in een reis naar Namibië of, als u er al geweest bent, wat het beste aansloot bij de door u gedane reis. Hopelijk willen jullie hier aan mee werken! Graag zou ik dan ook even willen weten wat de reden voor de keuze is.
Alvast bedankt!
Het enige wat ik hoef te weten is collage 1, 2 of 3! Dus hopelijk willen jullie mij dat antwoord geven als je ze gezien hebt! Bedankt!
nr 2 &3 :foto::wereld:ga voor natuur en cultuur.
grs tilly
Nr 2 voor mij. Succes met het afstuderen!
gr Erik
Hi Marloes, ik zou voor 2 gaan.
Nummer 1 voor mij. Afwisselender.
Mooi gedaan!
Ik twijfel tussen 1 & 2:
1 omdat Namibië met die geweldige duinen en woestijnen toch wel een beetje uitnodigt tot actie (quad rijden, sandboarden en het oplopen van zo’n duin vond ik echt geweldig om te doen!)
2 omdat de natuur in Namibië ongelofelijk mooi is, met landschappen die nergens anders te vinden zijn.
Succes!
Tamara
nr. 2
- Meer afwisseling en ook wat doen.
De vraag is dus eigenijk, wat wil je zien?
Wil je het land zien? met cultuur, natuur, dieren en ook nog wat ontspanning. Wil je de natuur zien? of wil je op safari?
Twijfel tussen 1 en 2 als ik het zo zie. Nu ik er iets langer over nadenk toch voor 2 denk ik vanwege de watervallen.
Nr 2 geeft voor mij het best het gevoel van Namibie: veelzijdig, eindeloze ruimte en fantastische natuur.