Weer vers van de pers en ook al op ZOOVER geplaatst…
We gaan de eerste week van mei naar dit hotel. Wat super dat er nu al allerlei foto’s op staan. Wij zijn fervente kampeerders, maar zo af en toe laten we ons helemaal verwennen. Zo te zien gaat dat lukken!
Nog 1 dag tot de opening:cheer:
Ratpatrem,
Hoe meer, hoe liever, thanks.
G-J
Wederom vers van de pers en ook al doorgestuurd naar ZOOVER. Het is echt een paleis:wereld::vak02:
en nog meer…
:zon02:
Bedankt voor de foto’s.
Mijn zoon had iets met botsauto’s gevonden.
Mijn dochter over de grote glijbanen.
Hebben jullie hier ook foto’s van?
Alvast dank voor jullie inspanningen.
Gr,
G_J
Er staan idd botsauto’s, zie ZOOVER en dan bij de video’s.
De beoordelingen op vakantiereiswijzer zijn goed, zeker als je bedenkt dat het hotel 2 weken open is. Ik geloof dat het weer alleen erg achterblijft voor de tijd van het jaar.
Wij gaan volgende week zondag, dus ik zal me zeker laten horen over hoe het er is.
:zon02:
Bedankt voor je foto’s, ziet er erg goed uit. Verleden jaar waren ze het nog aan het bouwen toen wij in Royal Wings zaten. Hou dit nu toch een keer in mijn achterhoofd.
Voor zover ik het hier vanuit Limak Lara kan zien, ziet het er echt grandioos uit! Ik denk dat ik aankomende week op mijne vrije dag er even langs loop… misschien maak ik dan nog wel wat foto’s!
Groetjes vanuit Limak Lara, waar het vandaag niet zo zonnig was.
Er zijn weer nieuwe foto’s, het wordt steeds mooier!
absoluut het mooıste hotel van de laatste jaren!!!
foto,s volgen nog.
joopenbep
:zon02:amai mensen de moeite he.Aan iedereen die naar royal holiday gaat een heel prettige vakantie en geniet ervan:dag:
Ik denk dat ze mensen uit Royal Wings overboeken, eerst was RW niet te boeken voor september/oktober en nu ineens wel weer.
Is dat echt zo dat ze overboeken en mensen naar het nieuwe (duurdere) Royal Holiday Palace sturen?
Wij willen RW voor het najaar weer boeken, is vorig jaar goed bevallen, maar dan bestaat er dus een kans om naar RHP overgeboekt te worden. En qua oppvervlakte is dit kleiner toch? meer mensen op minder grond?
hoy
net terug uit r-h-p
echt een super hotel vergelijkbaar met royal dragon
34 cocktails
eten abnoormaal veel en lekker
veel mensen ontmoet die overboekt van royal wings naar r-h-p
alleen jammer dat het steiger nog niet af is
de genen die gaan een prettige vacantie
grt.
joopenbep
foto,s
grt.