Hallo,
Zijn er Belgen die in of rond de periode van 29/07 -> 07/08 in Granada luxury resort & spa verblijven?
Graag zouden we dit weten omdat we gehoord hebben dat er zeer veel russen zitten.
We vertrekken via Brussel en wonen in Waregem
Groeten >>>
Hallo,
Zijn er Belgen die in of rond de periode van 29/07 -> 07/08 in Granada luxury resort & spa verblijven?
Graag zouden we dit weten omdat we gehoord hebben dat er zeer veel russen zitten.
We vertrekken via Brussel en wonen in Waregem
Groeten >>>
Katho: Ik zet je vraag in het deel: ervaringen met hotels in Antalya. Daar(waar jij ook weet dat de meeste antwoorden kunnen komen) komen de mensen die ervaringen met hotels hebben.
Tevens als antwoord op je vraag in dat topic: Gewoon een eigen lijstje maken met vertrekken in 2011.
Vast een fijne vakantie
Hallo daar! Fijn dat ik het lijstje zelf mag maken, maar hoe? Daarvoor zouden er mensen moeten reageren die ook in onze periode ( zomer periode ) vertrekken.
Dus aan iedereen die dit leest, en die naar Granada luxury vertrekt, post het hier even met je datum van vertrek en terugkomst. En misschien ook de stad waar je woont.
Groeten :vak01:
Vertrekken in 2011:
KATHO: 29-08 t/m 07-08
Ik denk: Ik begin vast met een lijstje: als er dan mensen mee willen doen met je, dan kunnen ze jouw datum erbij nemen!