Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Leuke foto’s.
Alleen de cocktails? dat kan toch niet voor een luxe resort?
Joop, kan je eens informeren of het strand nog word gemaakt?
Is wel belangrijk voor ons en met ons nog vele mensen!

Mercikes and enjoy!

hmmm wij konden allezins onze eigen cocktails samen stellen en deze waren wel lekker (groen, paars,…)
normaal gezien word er geen strand meer aangelegd want daar is er gewoon geen plaats voor

wat die irisch pub betreft onze laatste avond ging hij open en moet zeggen we hebben de barman een irisch coffee leren maken want de mensen ginder kennen dat niet!! na twee maal proberen wel goed resultaat. baileys en dergelijke kan je ook boven in de bar krijgen en deze zijn er niet tegen betaling!!! dus je zou wel gek zijn als je dit in de irisch pub gaat drinken.

mensen nog een tof verlof voor ons is het spijtig genoeg al voorbij!!

7 likes

voor allen die daar nu zijn geniet er maar goed van
binnen kort is het ook onze beurt
kan er iemand zeggen of er schuimwijn te verkrijgen is of cava
of iets dergelijkscheer

Kan iemand dat vn die cocktails niet melden bij mustafa… het is toch niet normaal dat er in zo’n hotel maar 2 cocktails te verkrijgen zijn, niet ?

Groetjes… :dag:

2 likes

Bedankt om op mijn vraagjes te antwoorden.
Jammer dat er geen westers merk van water verkrijgbaar is. Ik weet niet goed hoe ik dat moet oplossen. Turks water durf ik haar niet geven ivm gevoeligheid voor krampen. Zou het mogelijk zijn om daar ergens gekookt water te krijgen of een waterkoker op de kamer? Of kan ik dat daar eventueel ergens in de buurt kopen? Water van hier meenemen zal zeker geen optie zijn vrees ik… het wordt nu al moeilijk om alle bagage van dochterlief en onszelf in 2 koffers te proppen…

Het turkse bronwater is niet goed voor jullie kindje het zal dan mogelijk veel krampen gaan krijgen ,andere kinderen niet !

@ Tontonny: inderdaad, dat dacht ik al maar ik kan toch geen 6L water in mijn valies steken ?
Ze zeggen dat als je water kookt dat het ook goed is dus vandaar mijn vraag of dat er is in het hotel (in het restaurant misschien voor de mensen die thee drinken) of desnoods koop ik mij in Turkije een waterkoker, als ze dat daar kennen?

Scoobidoo, er zijn altijd overal grote flessen bronwater verkrijgbaar ook in het hotel en die kun je gerust aan je kindje geven. Dat water is ook gedestileerd en dat drinkt iedereen daar. Water uit de kraan kan beter niemand drinken. En gedestileerd is gekookt. Anders zou je het nog bij je huisarts kunnen vragen of de apotheek.

zijn er echt maar 2 cocktails voor zo’n hotel ? ? ? dat kan toch niet e !!!

en schuimwijn ofzo???

Wij gaan van zaterdag 12/06/2010 tot en met 19/06/2010 en we zijn 2 personen M (43) en V (29) uit Sint Niklaas - Oost Vlaanderen. Wij hopen er veel Belgen tegen te komen, we hebben er allleszins veel zin in. Naar ik hier kon lezen is alles bijna klaar in het nieuwe hotel, we danken alle mensen die reeds foto’s online hebben gezet, de officiële website van het hotel heeft nu ook “echte” foto’s ipv Tekeningen. Wij hebben nog geboekt voor nieuwjaar en voor ons was het dus echt spannend om te weten of het af zou geraken. Wij houden van sporten (zwemmen en lopen) als er nog sportievelingen zijn dan kan je gerust reageren.

Hopenlijk zien we jullie ter plaatse.

1 like

Ik hou vooral van 100 platliggen en tooghangen maar alle sportievelingen zijn natuurlijk welkom.

1 like

Dag Vlem1966, dan gaan wij elkaar daar tegenkomen. Wij vertrekken nu donderdag, 10 juni. En ik hou ook van de sporten zoals frank0707. Oa lange afstand slenteren en 100 m rugliggen (op vakantie).
Om te fietsen is het daar trouwens te klein, of 't zou op de hometrainer moeten zijn. Maar ge geraakt daar geen meter ver mee, da’s wel ambetant.
Daarentegen zal 't vrouwtje wel een vlindertje slaan in 't water of zoiets. Zij zwemt wel graag.
Groetjes, Hedwig

1 like

hoy forum leden
hier gaat alles goed zit lekker aan een biertje. veel contacten met andere leden.gaan morgen naar de chinees zal foto,s maken.ook heeft joseph gevraagd of ik foto,s van zijn kamer wil maken en zal dit ook doen.
om 24.00 uur gaan alle barren dicht,behalve de irisch pub en als de disco klaar is blijft hij ook open.

grt.
joopenbep

7 likes

In de reisfolder stond toch dat het 24 uur all-in was. Hoe kan dat dan als alles gesloten is?

Hello hier evandous cheercheer

Dag Joop en Bep alsook de andere forumleden die ik NIET gevonden heb tijdens ons verblijf in Granada… Wij zijn sedert gisteren terug thuis in het niet zo zonnig België !
Ik vind het jammer dat ik in de dagen die ik in Granada verbleef ook maar geen enkele Belg van het forum ontmoet heb…vooral Joseph ( op zondagmorgen vóór mijn afreis uit het hotel rond 07.45 uur heb ik zijn kamernummer (die ik hier niet vermeld) eens opgebeld maar niemand nam de foon op…zij waren waarschijnlijk niet meer op hun kamer) nu het is voorbij, wij hebben een zeer mooi verblijf gehad in het hotel…enkele ervaringen met het Dolmusbusje erbij genomen…Alania/Manavgat
Verder wens ik iedereen die nu in Granada verblijft, en ook de forumleden die er nog komen een aangenaam en zonnige vakantie…
Groetjes uit Gistel.

evandous :dag:

2 likes

Inderdaad Frank 0707.In de reisbrochure staat er klaar en duidelijk 24 op 24 all in .

hallo ff voor de mensen die er nu zijn… ff vraagje is er ook roomservice in sommige hotels kun je als je wilt de hele nacht en overdag wat bestellen omdat er 5* ultra all inn staat is normaal toch 24 uur service ? ook op de kamer :dag: groetjes :zon02: margriet

1 like

hoy leden
24 uur allin heb vele 5 sterren hotels gehad overal is er maar 1 bar open en de disco.het eten vanavond was super goed, ook weer garnalen cocktails, maar OP IS OP dus blijf ik zeggen als je vroeg eet staat er meer.heb vanavond nog een gesprek gehad met mustafa hij vroeg of alles in orde was ik heb ja gezegd maar behalve de cocktails en dat er geen kaart was hij pakte zijn telefoon en zij van alles en nog wat o.a. pinacolada,sex on de beach en hij zij mij dat het goed ging komen.
over de andere dingen heb ik niks gezegd anderen mogen ook wat zeggen
als ik alles zegt ben ik de gebeten hond. want er zijn nog zat dingentjes
b.v. slappe pizza,s,alleen het bier is koud op de pier,voor sommigen drankjes betalen in de irsch pub,hele grote druktes bij het buffet pff.
eten bij de snackbar is niet warm,dus andere forum leden zeg ook wat
het helpt echt wel.ga nou lekker pitten morgen om 07.15 ontbijten.

grt.
JOOPENBEP:vak02::zon02:

12 likes

Hallo alle reizigers,
Voor iedereen die er nu is, hoop ik dat ze een leuke vakantie hebben. Onze tijd wordt ook korter hoor, wij vertrekken op 1 juli. Bedankt aan al diegene die al zo veel moeite hebben gedaan om alles toch naar iedereens wens te maken. Aan al diegene die er nu zitten heb ik wel een vraagje. Is het hotel op dit moment volzet of niet ? Iedereen nog een toffe vakantie gewenst, en voor de mensen die er rond 1 juli zijn tot dan.

1 like

Hoi Hedwig,

Wij zullen daar zijn, mijn vrouwtje is een ex zwemster dus dat zit dan goed. In bijlage een foto dan kan je ons daar herkennen.
Verder zou ik graag een oproep willen doen aan diegenen die er al geweest zijn, zijn er publieke computers in het hotel of moet men zijn eigen PC meenemen om te kunnen surfen?