Ik heb gisteren mijn zus naar zaventem gebracht waarbij ook namree en als zij terug komen is het aan ons samen met mijn Tunesise vriend flipper
groetjes uit
GRANADA
nou de kaas is goed besteed
we hebben een hele mooie hoekkamer kijk uit op de weg en de zee richting vikingen 10 bij 5.50 mtr een heel groot king size bed 50 cm hoog
slaapt als een prins.gisteravond waren er grote zalmen (heerlijk)en lekker kebab verschilende pizza,s nee het eten is prima.ontbijt is goed met verse jus. ALS EEN VAN DE KOMENDE EEN POT PINDAKAAS MEE WIL NEMEN VOOR DE HOLLANDSE TURK ACHTER DE BALIE.vanmiddag weer kebab van de rol.ik heb riesie ontmoet en nog een hollands stel.namree niet gezien
maar hoorde dat hij 5 uur op zijn kamer moest wachten.wij een klein uurtje.ga vanavond proberen foto,te maken van het eten en dat is best moeilijk.joseph goede reis ik zie julie morgen.
grt. joopenbep
Zoals ik hoor joop en bep is het goed meegevallen en zoals u zegdt we zien elkaar morgen , dat zal rond de middag zijn.
Ik zal nog snel gaan kijken voor pinda kaas ,want binnen een uurtje zijn de winkels dicht hier.
Nog de groeten van jos en tot morgen
Wel Jos, het begint nu wel te spannen hé. Valiezen al klaar zeker en zitten te popelen om mogen te vertrekken. Goed nieuws van Joop en Bep. Thanks. En volgende week deze tijd zijn wij daar ook al. cheer:zon02::dag:
Olalla olalla olalla, granada en zon, wij komen er ook aan …
zet maar ne grote pot klaar. Ik zal waarschijnlijk wel dorst hebben.
Groetjes,
Hedwig
JA,ja, HEDWIG de valiezen zijn juist klaar we vertrekken hier om 3hr en om 6hr in Zaventem .
Ik zal zeker niet nalaten U een pot klaar te zetten tot volgende week ;
JOS
Joseph misschien komen wij elkaar daar nog tegen hé ![]()
Als het een wedstrijd van het wk is zal je mij daar wel ergens voor een scherm zien… ![]()
In de dag loop ik ook al eens rond in een shirt van Anderlecht, dan weet je ook wie ik ben ![]()
Prettige reis iedereen!
WE zien elkaar maar 2 dagen ,he DEBILDE maar het zal daarvoor niet minder plezant zijn .
Dat truitje van anderlecht dat stoort me niet (die kunnen toch niet winnen tegen STVV)
en ik kan U dan herkennen. GROETEN JOS
eten
oeioei… zolang wachten op een kamer… ik hoop dat wij dit niet aan de hand hebben met onze dochter van anderhalf maar we gaan ervan uit dat tegen eind juli alles perfect verloopt in Granada hé
Is er eigenlijk muziek aan het zwembad, altijd tof vind ik… tenzij het de hele tijd zo typisch turkse muziek is
Zijn er al mensen in een supermarkt in de buurt geweest? Kunnen jullie me vertellen of ze daar Westerse merken van water verkopen (Evian ofzo) of pampers? Wij hebben geen extra bagage voor onze dochter en ik ben eens aan het tellen geweest (enkel al eten en pampers) en dat is al snel een paar kg die we in mijn koffer erbij moeten proppen… pfff… hoop dat het meevalt zo met een kleintje in Granada.
Zijn er hier mensen die (nu of in een ver verleden) min of meer ervaring hebben met een baby/peuter in Turkije op vakantie in hoogseizoen?
Oh ja, nog een weer-vraagje! Koelt het 's avond redelijk af in die regio en staat er een stevige zeebries 's avonds? Is het vergelijkbaar met Bodrum qua weer? Want ik vond er toch wel een verschil tussen Bodrum en Kemer…
Hay Joseph, da’s nu wel waar wat je zei over STVV.
Zouden we niet beter een shirtje van de kanaries meenemen?(in mijn geval een groot modelleke)
Het zwarte beest :crybaby:
hallo iedereen,
ik had nog een vraagje, op verschillende foto’s zie je jaccuzi’s staan met ligbedden ernaast en ergens aan de zwembaden staan er ook. kan je iedereen er daar gebruik van maken of is dit enkel betalend ofzo? en wat zijn de excursies die je daar kan maken?
bedankt
nog kleine 2 weken en wij komen er aan !!!
Muziek was in mei westers, pampers en andere merken overal in de buurt verkrijgbaar in kleine supermarkten.
Westers (bron)water heb ik niet gezien.
Wij hadden begin mei geen jassen of truien nodig s’avonds dus het lijkt mij
dat dit voor jullie ook wel mee zal vallen, scheelt weer kilo’s.
Gr,
Geert-Jan
PS: Bep en Joop kunnen jullie in jullie mail kijken svp.
Beste Granada reizigers,
Mij hoor je maar af en toe op het forum, maar ik volg hem wel elke dag.cheer
Aan iedereen die nu in Granada zit: een prettige vakantie en geniet er met volle teugen van :vak02:! En aan die binnenkort of tijdens de vakantiemaanden vertrekken >>> , goede reis gewenst.
Voor mij ( en vier andere koppels) is het nog wachten tot september. Maar niet erg, want het goede nieuws dat we op het forum lezen brengt ons ook al een beetje in vakantiestemming.
Toch heb ik nog een paar vraagjes voor de mensen die nu ginder zijn of er al geweest zijn:
- Wij zijn een vriendenkring bestaande uit 10 personen en wij gaan graag naar de à la carte restaurants. Onze vraag: Staat er een beperking op het aantal personen dat je kunt reserveren of is het: wie eerst is heeft plaats en vol is vol?
- Over de Irish-pup is nog niet veel verteld of zijn er geen foto’s getoond. Is deze pup reeds in gebruik? Zijn de Irish-coffee’s lekker? (voldoende alcohol?) Kan er iemand foto’s van maken?
Alvast bedankt voor een antwoord en zeker dat je hiervoor tijd wil maken tijdens jullie welverdiende vakanties.
groeten aan alle forum lezers.
Erikpeet. (uit Tielen):dag::dag::dag:
Joopenbep ik ben hier maar zie u niet,pindakaas is geleverd
ok zie u vanavond jos
he leuk broertje als je naar mam of dennis of marco geef even je kamernummer door aan de balie begrijpen ze de naam kuiper niet al diverse malen geprobeerd
veel plezier groetjes en kus wilma
Op facebook vind je veel foto’s van de Irish-pup … :dag:
En Jos, goed geslapen? Begint er daar maar van te genieten.
Groetjes,
Hedwig
:zon02: Rasser ben je al wakker, ik heb mijn plaatsen op het vliegtuig reeds vastgelegd, dinsdag nog een week en we zijn weg, dan kunnen we er eens goed van profiteren.>>>
:zon02:He, Rasser ben je al wakker, ik heb mijn plaatsen op het >>> reeds besproken. Dinsdag nog een weekje, dan kunnen we er eens goed van profiterencheer:slapen: