christel en angelo en dochter jade van 10jaar gaan daar ook zijn van 28 juli tot 4 augustus
He Marcske,
ik heb gezien dat er een dieet buffet voorzien is, dat is echt iets voor ons hé.
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
:dag:MISSY,JOOPENBEP,NAMREE,EN FROGGY ZIJN JULLIE ER KLAAR VOOR
WANT DE LAATSTE DAGEN ZIJN GETELD?
BEREID ALLES MAAR VOOR GINDER ,WANT TEGEN IK ARRIVEER ZIJN
JULLIE AL HEEL GOED INGEBURGERD ,IK WENS JE AL ZEKER EEN GOEDE VLUCHT EN IK ZIE JE WEL VRIJDAGMIDDAG .
GROETEN JOS>>>:zon02:
Dag Jos,
Zijn de valiezen al klaar? Nu komt het echt wel dicht bij. Wij wensen jullie alleszins al het beste met de vakantie en we zullen elkander ginder dan wel tegenkomen.
Aan de anderen die vertrekkende zijn of ginder al zijn, een zeer goede vakantie en binnen een week en een half zijn we ook daar. Wij kijken er al naar uit.
Groetjes, Hedwig
Voor ons begint het nu ook wel echt af te korten, dinsdag nog twee weken.
Hedwig zorg jij er voor dat tegen dan de Efes goed koud staat en de glazen gekoeld(diepvries) zijn.
Bedankt hoor jongen.
Groeten
Flipper:wereld::zon02:
AWEL,HEDWIG IK BEN ZELFS NOG NIET KWAAD DAT HET ZO DICHTBIJ KOMT GELOOFD GE DAT.
VOOR DE VALIEZEN IS HET NOG WAT VROEG ,DAT IS PAS VOOR DONDERDAG.
OCH JA EEN VRAAGJE GIJ KOMT DEN 10de TOE, HEBT GIJ EEN IDEE OMSTREEKS HOE LAAT?
DA KAN IK EVENTUEEL EEN DRANKJE KLAARZETTEN .
TENSLOTTE,10 DAGEN IS NIET LANG HE HOUD ER DE MOET MAAR IN GRT JOS
rasser, bedankt voor je bedankje:wub:
flipper het is my uiteindelyk gelukt
:dag:![]()
![]()
Goed gedaan maatje, wat dat die petatten van Sonja kunnen doen hé.
Nu ga ik een beetje op mijnen zetel liggen, het is toch geen weer om iets anders te doen.:zon02:
hallo allemaal
woensdag mogen wij om 09.15 de lucht in op weg naar GRANADA
ik zal wat foto,s nemen van het buffet, en van de snacks en ook van het eten van de a.la.carte want dat ga ik zeker een paar keer doen en zal ze op het forum zetten.en nog een paar foto,s
grt.
joopenbep
hallo
kan iemand zeggen mij zeggen of er dolmus busjes rijden en naar waar?
voor naar side te gaan is dat te doen ?
grz carla
Hoi DeBruckercarla,
net op een routeplanner gekeken, naar Side zou ongeveer 35 km zijn, en er zouden dolmussen rijden naar Manavgat en dus zullen deze zeker doorrijden naar Side. Trouwens met de dolmus raak geheel Turkije door. Al deze busjes rijden van stationnnetje naar stationnetje en daar kan dan weer verder naar de volgende eind halte en zo verder en verder.:vak01:
Er heeft ook ergens iemand de prijzen weergegeven op dit forum, maar ik weet niet meer precies waar.
Je kan voor het hotel een dolmus nemen naar Alanya, die brengt je tot in het centrum waarvan je heel makkelijk naar de haven kan lopen. De rode toren en de bootjes zijn mooi en met die bootjes kan je een uurtje varen of je neemt een busje tot aan het kasteel en wandel terug naar beneden (niet zo makkelijk).
Er rijden elke 15 minute een dolmus.
Aan de overkant van de straat neem je een dolmus tot Alara shopping center (300 toeristische winkeltjes) maar je kan evengoed 20 minuten wandelen.
Diezelfde dolmus rijdt door tot aan de otogar van Manavgat van daaruit moet je een tweede dolmus nemen naar Side. Manavgat centrum is een 15 min van de otogar.
Wij hebben een taxi teruggenomen vanuit Side naar Granada, met de taximeter zal het 45 -50 euro zijn mits heel goed onderhandelen 25 a 30 euro.
succes
En hoeveel kost de dolmus dan ongeveer?
Dag Jos, oei ik had nu mijn gedachten dat je de tweede vertrekt maar het is de vierden.
Onze >>> is om 6 uur 's morgens. Dat zal dus rond de middag zijn zeker dat we daar aankomen. En een cheer en een drankje zal welkom zijn. En inderdaad, 10 dagen is niet echt lang, dus meteen er tegen aan gaan en genieten van de :zon02: en ne keer goed :slapen: om uitgerust te geraken. En tussendoor zorgen voor de innerlijke mens, toch!
Groetjes, Hedwig
Weet er ook iemand of je de watervallen in manavgat kan bereiken met de dolmus en is het de moeite om deze te bezoeken?cheer
Hey Edgard,
zijn goed thuis `gekomen en idd spijtig dat we mekaar niet gevonden hebben!
Hebben ook gekeken of we jullie niet zagen maar helaas.
Hebben een super vakantie gehad in dit hotel!!!
Groetjes
Jochen
Hey Debilde,
de dolmus kost van het hotel naar Alanya 2.5 EURO per persoon.
Groetjes
En manavgat is ook te bereiken met de dolmus, moet je gewoon aan de overkant van de straat wachten en je hand opsteken als er daar een busje naar je toetert of met de lichten flikkert.
Groetjes
Dag Joopenbep,
Nogmaals hartelijk dank voor alle nieuwe foto’s, jullie blijven maar doorgaan, super … :kus:
Ik heb nog een tweetal vraagjes voor jullie, kan je mij zeggen of de discotheek binnen of buiten zal zijn?
Zit het hotel mommenteel helemaal vol? Is er plaats genoeg voor iedereen?
Alvast bedankt. :dag: cheer