@ debilde,
misschien moeten we die lijst eens naar Mustapha / Taner doorsturen en een volledige gang reserveren ?:wereld:
@ debilde,
misschien moeten we die lijst eens naar Mustapha / Taner doorsturen en een volledige gang reserveren ?:wereld:
dag allemaal…
Ik ben sedert zondag in GRANADA maar ik beb nog geen rood doekje of iets dat daar op gelijkt gezien tussen zoveel mensen, JOHEN die hier moet zijn heb ik ook nog niet ontmoet …jammer he ! Ik vind het hier SUPER Een afspaakje op een bepaald uur is volgens mij de enige kans aan de receptie in de inkomhal !
veel groetjes uit GRANADA van
evandous uit Gistel
Edgard
Dag deBilde,
Zou het mogelijk zijn om de lijst aan te passen voor ons Karl afkomstig uit west-vlaanderen met 2 kids van 7 en 9 van 21 juli tot 4 augustus
Onze vrienden,de familie Hurdebise uit rillaar,vijftigers vertrekken op 19 juli tot 2 augustus.
De cinema is ook klaar ![]()
Enkele vraagjes voor mensen die de streek van Alanya reeds goed kennen:
Wat moet je zeker bezoeken en doen in deze streek?
Iemand ervaring met het raften in Alanya?
Waar vindt je de mooiste winkels in deze omgeving?
Ik weet dat dit niks met het hotel te maken heeft, maar ik vraag het hier toch omdat ik bemerk dat er hier veel mensen zijn die reeds deze streek bezocht hebben.
Alvast bedankt aan alle voor alle tips.
:kus: :kus: :kus:
Ook ik zou dit graag willen weten…
Welke excursies zijn zeker de moeite??
Ik heb gehoord dat je zeker een bezoekje moet brengen aan de markt in Manavgat… Deze gaat door elke maandag…
Verder nog tips?
Ik had ook nog een paar vraagjes voor de mensen die nu in Granada zijn of reeds geweest zijn:
Kan je in het hotel een belgische krant kopen? Of moet je daarvoor naar het winkelcentrum?
Trouwens hoelang is het winkelcentrum weer wandelen??
Krijg je voor de kamer een echte sleutel? Of gebruiken ze een sleutelkaart?
Bedankt ![]()
Markt is op maandag en donderdag
Dag,DEBILDE en MOBY 08
HIER ENKELE TIPS AANGAANDE UITSTAPPEN :HET WINKELCENTRUM IS ONGEVEER 15 MIN
GAAN ,ALANYA :DE HAVEN ,DE RODE TOREN,DE BURCHT,CLEOPATRA STRAND, GROTTEN DAMLATAS,SAMPADERE KANYON, VELE WINKELS
SIDE: LEUK STADJE EN OUDHEDEN.
MANAVGAT: 4TOREN MOSKEE,MARKT,WATERVAL,RONDVAART , PRESTIGE RAFTING,
DUDENWATERVAL 28 M HOOG,GREEN CANYON, EN VELE WINKELS.
IK HOOP DAT IK JULLIE EEN BEETJE GEHOLPEN HEB .
GROETEN JOS
hallo jos al wat daar opnoemt is zeker de moeite waard om te doen antaly s’avonds ook allemaal winkeltjes in arrabische stijl tof hoor groetjes
nog wat foto,s
grt.
joopenbep
foto,s
grt.
joopenbep
HELLO Debilde en de forumvrienden,
Het Laatste Nieuws te koop in het hotel iedere dag !
De sleutel van de kamer in een kaart die aan het slot toont om te openen en dient in het gleufje in de kamer te steken om de verlichting, tv,aico enz in te schakelen, het werkt enkel hun kaart !! Dus een tweede kaart vragen aan
de receptie. Het dichste shoppigcenter isongeveer 20 minuten van het hotel
groetjes uit GRANADA
ZEER MOOI WEER !
EVANDOUS
Edgard
riesie
ik wens jullie een goede vlucht en veel plezier daar .
wij komen woensdag met de vlucht van 09.15
dus tussen 16.00 en 17.00 hopen wij in granada te zijn.
en zie je daar wel.
groetjes
joopenbep>>>
foto.s
grt.joopenbep
foto,s
grt.joopenbep
foto,s
grt.
joopenbep
foto,s
grt.
joopenbep
Hallo, zijn een koppel uit Brugge, en vertrekken maandagmorgen om 6.00 vanuit Zaventem
:vak02:
FANTASTISCH JOOPENBEP!!!
JULLIE BLIJVEN MAAR FOTOS DOORSTUREN, EN VAN ZAKEN DIE WE NOG NIET EERDER GEZIEN HEBBEN.
DANKUDANKUDANKU :kus::kus::kus: