Nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op deze site.
Naja ook niet echt nieuw maar heb me nooit officieel voorgesteld.
Ik ben 21 jaar en woon in Nederland. Ik ben hier bijna 3 jaar terug terecht gekomen omdat ik toen een Turkse vriend had. Die relatie is inmiddels over en hup ik ben begonnen aan een volgend avontuur.

Ik heb een hele prille relatie met een Egyptische jongen. Het is nog niet een echte relatie maar we vinden elkaar erg lief :wink: we zijn nu nog druk bezig met elkaar goed te leren kennen en kijken of we samen een toekomst op kunnen bouwen.

Ik heb erg veel geleerd van mijn vorige relatie met mijn turkse ex en wil me nooit meer zo verliezen als toen dus ik hou mijn ogen wijd open!!!

De plannen voor nu zijn dat ik in April terug ga om te kijken of het wat is/kan worden en tot die tijd bellen we elke dag en praten we veel op msn.
Er is tot nu toe nog niks geboekt want ik wil eerst een mooi ticket vinden haha!!

Nou als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag!

groetjes,

overthemoon

Hallo overthemoon, alsnog welkom op Wereldwijzer!

Dat is inderdaad weer een nieuwe uitdaging, een Egyptische vriend. Gelukkig loop je niet zeven sloten tegelijk. Je hebt dan vast al het Egypte Forum ontdekt, waar je je vragen kan stellen en ervaringen kan lezen van anderen. Veel plezier met je ontdekkingen.

Groetjes, Leontien