Nieuw hier

Nog maar net gebruik makend van wereldwijzer reisforums. We zijn van plan om volgend jaar naar Indonesië Sulawesi te gaan.
Al veel gelezen en gegoogeld, wat zijn de mooiste plekjes en wat moet je vooral hebben gezien.

Een tweedaagse trekking, fysiek hoe zwaar? Allemaal vragen waar ik nog niet voldoende antwoord op weet. Maar we hebben nog even te gaan voor het zover is.

Wie mij meer kan vertellen…

Reizen doe ik graag met mijn man en vriend, we hebben intussen al heel wat gezien. De wereld is, naast alle ellende, ook nog heel mooi.

Met 4 prachtige kinderen en hun schitterende partners en 6 geweldige kleinkinderen zijn we rijk gezegend.

Ik ben Zwanie Kolster, op het moment 58 jaar en hoop op dit forum wijzer te worden en te genieten van mooie verhalen.:wereld:

Hallo Zwanie, welkom op Wereldwijzer! Neem eens een kijkje op ons Indonesieforum, hier ga je vast al veel antwoorden vinden op je vragen.

Hoi Zwanie,
Weet je al welk gedeelte van Sulawesi je wilt bezoeken!! Het meest bezocht / bekend is natuurlijk Tanah Toraja.
Zelf heb ik een paar jaar geleden trans Sulawesi gedaan met een verblijf in het voormalige Wallace instituut, van waaruit wij een aantal tochten door het oerwoud hebben gemaakt.
Als je van snorkelen houd dan zou je dat bij Bunaken kunnen doen met zijn diepe koraalwanden.
Veel voorbereidings plezier.

Groetjes
Pardede

Via Wereldwijzer app