Ik ben bonbonblocje, al jarenlang enorm Turkije-fan.
Helaas ook een nare ervaring op relationeel gebied achter de rug (waar ik gelukkig overheen ben) maar waardoor ik wel de behoefte voel om eens van mij af te schrijven.
Maar ook om andere dames te waarschuwen de roze bril af te zetten als het om vakantieliefdes gaat.
Daarnaast zit ik met een enorm dilemma, daar ik over veel info betreffende mijn ex beschik, en aan het dubben ben zijn ’ verloofde’ wel of niet in te lichten.
Voor mijn verhaal zal ik een nieuw topic aanmaken.
Denners het is zeker niet mijn bedoeling er een ‘drama/soap’ soap van te maken.
Het Turkije-forum heeft een onderdeel Turkse Liefdes, waar wel het een en ander passeert.
Tevens ben ik van mening dat reizigers voor uitwassen, uitbuiting, manipulatie en misbruik , beschermt dienen te worden.
Reizen, op vakantie gaan, betekent helaas niet altijd leve de lol, cultuursnuiven, etc.
Reizigers krijgen toch ook vaak adviezen over hotels waar je niet wezen moet, gezondheidsadviezen, etc dus waarom geen waarschuwingen die mensen kunnen behoeden voor zowel financiële als mentale uitbuiting?
Wel eens van Bezness gehoord?
Jammer dat je, zonder te weten wat ik wil gaan schrijven, er al bij voorbaat een denigrerend, oordelend stempel op drukt.