Hoi iedereen,
Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Amie. Heb me aangemeldt op dit forum omdat ik volgende week alleen op vakantie vertrek naar Turkije. Zijn er mensen dien hier ervaringen mee hebben?? Hoor graag!!
Hoi iedereen,
Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Amie. Heb me aangemeldt op dit forum omdat ik volgende week alleen op vakantie vertrek naar Turkije. Zijn er mensen dien hier ervaringen mee hebben?? Hoor graag!!
pas op voor jongens die je willen manipuleren voor hun eigen belang !
voor de rest amuseer je rot en maak vriendinnen , blijf weg van de jongens !
Hallo Amie, welkom op Wereldwijzer!
Ben je al op het Turkije Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier op de site en in Turkije.
Groetjes, Leontien
Ja ben net terug uit Turkije, welke stad ga je naar toe?
Ik kom net uit Marmaris. De excursies die ze daar aanbieden zijn de moeite waard.
Er zijn idd veel jongens die je proberen te versieren.
In een Turkse Hamam moet je naar de juiste gaan, ik ben er in 2 geweest. Het verschil was groot. In de ene Hamam maken ze de behabandjes los, strelen ze je zeer sensueel, maken ze sexsistische opmerkingen en scrubben ze je met gebruikte washandjes en bij de andere Hamam is daar geen sprake van en zijn ze pofessioneel. Dus informeer eerst als je iets wilt ondernemen.
advies is geen kebab te kopen na 12 uur smiddags op straat ivm bacterieën.