Nieuw hier.

Hallo,
Ik ben Johanneke en wij, mijn man en ik, zijn van plan om dit jaar op vakantie naar Mexico te gaan.
Toen onze kinderen nog thuis woonden gingen we elk jaar in Europa op vakantie. Zwitserland, Italie,Oostenrijk, Frankrijk en Griekenland
Ik zelf ben een aantal keren met vriendinnen op zonvakantie geweest naar Tunesie.
6 jaar geleden zijn we naar de Rominicaanse Republiek geweest. Dat is ons zo goed bevallen :zon02:dat we 4 jaar later er weer naar toe zijn geweest. Dit jaar dus naar Mexico. Eens kijken of ik hier nog leuke tips kan krijgen en info kan vinden.
Alvast bedankt.

Hoi Johanneke,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Mexicoforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Heb hieronder een paar tips geplaatst wat je eventueel kunt bezoeken,Johanneke.
De prachtige stranden van Mexico zijn voor veel mensen de reden om naar Mexico af te reizen. De mooiste stranden op het Baja Schiereiland bevinden zich bij Cabos San Lucas en San José del Cabo.
Tepoztlán is een ontspannen stadje dat door steile klippen wordt omringd. Hier bevindt zich een piramide gewijd aan Tepoztécatl.
in Parque Natural de la Ballena Gris aan de Grote Oceaankust kunnen grijze walvissen worden gespot.
Bij de Hierve el Agua mineraalbronnen, in de buurt van San Lorenzo Albarradas, bevindt zich kokend water en een bevroren waterval.
In iedergeval suc6 nog met je voorbereidingen,Johanneke!