Hoe vaak ben jij in Mexico geweest?

Hoe vaak ben jij in Mexico geweest?

Vink aan hoe vaak jij in Mexico bent geweest en geef bij de berichten eventueel aan om welke reden dat was. Denk aan vakantie, werk etcetera.

.

Ik heb in maart 2008 via internet een meid leren kennen. We hebben veel gepraat op msn. Op een gegeven moment vroeg ze of ik haar wou komen opzoeken. Na lang nagedacht te hebben leek het me wel leuk. Ik ben er afgelopen kerst geweest. Ze woont in Mexico City, ik heb daar heel veel gezien en veel van de cultuur gezien omdat ik bij haar thuis sliep en de hele tijd bij haar was. Ik heb echt genoten. Was ongeloofelijk leuk om te doen en het was er ook super mooi.

Ik ben er nu één keer geweest (augustus 2009) en het is zo ontzettend goed bevallen, dat het waarschijnlijk niet bij één keer gaat blijven! :wink:

Eigenlijk moeten we nog gaan… over 2 weken onze eerste kennismaking met Mexico!

Ik ben er 3 keer geweest; 2 keer in Cancùn en 1 keer in Playa del Carmen.
Beide plaatsen vind ik niks aan, maar het is wel in de buurt van prachtige bezienswaardigheden.
Jammer dat de stranden bijna niks meer voorstellen…

groetjes, Marike

Ik ben zelf 1 keer in Playa del Carmen geweest en ik vond het daar wel super. Ik ben wel benieuwd waarom jij er dan niks aan vond.

Ik vond de Amerikaanse jeugd zeer vervelend; ook in de duurste hotels zit je daar in de herrie.
Verder vind ik Mexico op zich een prachtig land…

Groetjes, Marike

Ik begrijp niet waarom mensen terug gaan als ze er niets aan vinden :wink:

Cancun is sowieso enkel Mexicaans grondgebied, maar verder heeft het meer iets van een pretpark dat bedoeld is voor o.a. Amerikaanse toeristen die deels in alles tot aan het gaatje willen gaan. Downtown is al een stuk aangenamer en PdC is mij persoonlijk ook te massaal geworden. Als ik dat vergelijk met 12 jaar geleden…

Het is i.d.d. jammer dat veel toeristen niet verder kijken dan dergelijke plekken, want het is een prachtig en divers land.

Ik hou van zon zee en cultuur; alle drie goed te vinden in Quintana Roo…
Alhoewel er niet veel strand meer is. Toen ik voor het eerst 12 jaar geleden het strand zag, had ik zoiets van wauw (het strand was breed en hagelwit)
Ik heb nu voldoende gezien in Mexico en vertoef nu graag ik Afrika. Kenia heeft ook heel veel te bieden qua mooie stranden en cultuur en vooral ook safari’s. Dit jaar ga ik naar Tanzania en dan lekker bijkomen op Zanzibar:so:

Groetjes, Marike