Nieuw hier! - Mooie tochten met de auto

Tja, nieuw hier, dus wel zo netjes om me even voor te stellen!
Het is al wat later, dus nu even kort.

Ik ben Jasper, nog een maandje 21 jaar oud en nèt twee dagen geleden afgestuurd van mijn HBO opleiding Communicatie en Multimedia Design.

Één van mijn grootste hobby’s is mijn auto, een compleet aangepaste Mazda MX-5.

Wat is nu het ‘probleem’, de passagiers stoel is zo leeg! :o

Sleutelen aan de auto en zelf rondrijden is natuurlijk óók leuk, maar het lijkt me veel gezelliger om die bijrijders stoel bezet te zien. Lekker een leuk tochtje maken (lijkt me ook super om wat verder weg te gaan met de auto) en uiteraard genoeg stops voor cultuur en natuur…

Andere grote hobby is fotografie dus dat wil ik zeker niet laten liggen. :wink:

Ben benieuwd of ik hier toevallig een bijrijdster (want eigenlijk hoort dat wel in een roadster…) kan vinden die iets in deze richting wel leuk lijkt.

Een beetje voorliefde voor auto’s is natuurlijk een pré, haha.

Groetjes,
Jasper

http://farm8.staticflickr.com/7069/6830844648_71d08b82be_z.jpg

Hoi Jasper,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik las in je berichtje dat je grootste hobby fotografie is,wel Jasper hier op wereldwijzer hebben we ook een reisfotografieforum waar je eventueel een berichtje kunt posten.zie link: hier aanklikken
In het reisgenotenforum kan je altijd contacten leggen met mensen die het ook fijn vinden,om met de auto op vakantie tegaan.
Nou Jasper suc6 nog met het vinden van een reisgenote!
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten,nog een leuke foto van de jaguar XF **

groet,georgessiam.

Hi Georgessiam!

Thanks voor het warme welkom en bedankt voor de tips. Ik heb al een ‘oproepje’ geplaatst in het reisgenoten forum en ik ga zeker eens een kijkje nemen in het speciale fotografie gedeelte!

Mooie auto’s hoor, die nieuwe Jaguar’s… helaas wat buiten budget en het heeft geen open dak, dus valt hij af. :smiley:

Hoi Jasper,

Ik heb zelf een andere keuze qua reisauto, maar ik vind die Mazda van jouw wel heel mooi :slight_smile: Er komt nog wel (race)gaas voor de radiator/oliekoeler om de steentjes tegen te houden?

Ik had zelf een ritje Kazachstan op het menu staan voor dit jaar maar daar is helaas het één en ander tussen gekomen :frowning:

Veel plezier hier op het forum en succes met de auto :slight_smile:

Hoi Edwin,

Mijn auto is inderdaad niet meer de meest comfortabele reisauto (Sparco kuipstoelen o.a.) , maar daardoor wel erg leuk voor mooi bochtenwerk en hopelijk wat rondjes circuit. :slight_smile:

Zonder verder in enorme details te treden, (het is natuurlijk geen auto forum. :wink: ) de auto is van 138pk naar 242pk gegaan en vrijwel niks is meer standaard. (onderstel, remmen, uitlaat, versnellingsbak, rolkooi, turbo, koeling)

Maar je hebt gelijk, zeker voor de radiator en de intercooler van de turbo moet ik nog zorgen voor wat gaas… Zeker als ik straks een paar keer het circuit op ga of op wat minder goede wegen ga rijden.

Thanks! :slight_smile: