Jasper / Boogie stelt zich voor :

Goedemiddag Mensen,

Hierbij een korte introductie van mijzelf:
Ik ben Jasper 33 jaar oud en ik ga eind van deze zomer de wijde wereld in (bijnaam Boogie).
Hobby’s : Festivals, oude auto’s, vrienden
eigenschappen: Humor, open, eerlijk, avontuurllijk

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10473200_754263347927458_6934009336817904506_n.jpg

Hobby van me is het sleutelen aan oude volkswagens. laatste project is onderstaande bus die naar eigen smaak is aangepast, gelast en gespoten.

https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/970665_604244112929383_109962606_n.jpg

waarom? Eigenlijk altijd al willen reizen maar door werk of relatie was dit moeilijk of lastig, Nadat ik begin 2014 een kans kreeg om een eigen bedrijf op te starten heb ik mij daar volledig op gestort, nadat alles zo goed als rond was met de bank, bedrijfsplan en links en rechts al diverse afspraken te hebben gemaakt is dit plan helaas mis gelopen omdat niet iedereen zich netjes aan zijn woord heeft gehouden.
Toen stond ik voor de keuze of nieuwe plannen maken voor een nieuw bedrijf of een keer me vleugels uitslaan buiten nederland.

Dat tweede is het dus geworden. Dus nu moet ik wat dingetjes gaan plannen.
Nu is het plan om te starten in Thailand om daar 1 a 2 maanden te verblijven en dan door te trekken naar omliggende landen.

Van de totale reisduur heb ik geen idee. deze is zeer flexibel. van 2 maanden tot 2 jaar of langer. ik sta overal voor open.>>>
Doel van de reis: Het ontdekken van mezelf en hoe ik verder wil met mijn toekomst / leven.

Zover mijn introductie. ik ga jullie vast nog lastig vallen met wat “nutteloze” vragen. alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groeten Jasper

Hoi Jasper,welkom op wereldwijzer!
Jeetje Thailand,daar zou ik ook graag eens naartoe willen gaan op vakantie! :slight_smile:
Heb je ondertussen al het Thailand Forum ontdekt hier op wereldwijzer,Jasper?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest.
Succ6 nog met de voorpret,Jasper!
groet,georgessiam.