Thailand 17 feb. tot half juli

Hallo,

Ik ben Jasper, een 22 jarige jongen uit Rotterdam.
17 Februari tot half juli ga ik in mijn eentje een half jaar rond de wereld reizen! Ik begin in Bankok. Hier land ik 18 februari om 07:10. Op een taalcursus in Barcelona na, heb ik nog nooit in mn eentje gereisd. Om de eerste dag(en) veilig en niet al te eenzaam door te brengen lijkt het me ideaal om alvast af te spreken om voor die eerste dag(en) samen met iemand te reizen. Mijn interesses zijn breed… tocht door de jungle, stadjes / dorpjes bekijken, chillen op het strand, feesten, lekker eten(thais kookcursusje volgen?), mountainbiken(iemand daar ervaring mee in Thailand?)… en vooral doen waar je op dat moment zin in hebt:biggrin:. Ik heb nog geen route uitgestippeld, dus suggesties zijn welkom!

Op 10 Maart vlieg ik via Taiwan naar Sidney, waar ik mijn reis vervolg. Tot begin Juli heb ik om Aussie en NZ te ontdekken, waarna ik via een rondreis in california terugvlieg naar NL. Mocht je die periode ook zijn waar ik ben… laat het ff weten! Ik sta altijd open voor leuke reisgenoten!

Ik hoor van je!

groetjes, Jasper

Hoi jasper,

Wat tof dat je alleen zo’n reis gaat ondernemen.
Ik (janneke 26) loop zelf nu ook al met zo’n plan rond.
Ik ben nu net werkloos en vind het de ideale tijd om dan ook maar meteen ff de benen te nemen en weg te gaan naar andere mooi plekken op deze wereld. Ik wilde graag februari/maart weggaan…dus half februari is een mooie tijd.
Ik wilde ook eerst naar Thailand en daarna doorreizen naar Australie en daar gaan werken voor een tijdje. Ook weer ff wat geld verdienen en dan misschien naar nieuw-zeeland omdat dat gewoonweg heel mooi schijnt te zijn.
Heb je al iemand gevonden om mee op pad te gaan??

groetjes Janneke

He Janneke,

Leuk dat er iemand met vergelijkbare ideeen rondloopt! Heb je al tickets inmiddels? Het schijnt erg duur te worden als je lang wacht. Ik heb nog niemand gevonden nee. Voeg me anders ff toe op msn, dan kunnen we ff kennismaken… ik stuur je een berichtje met mn e-mailadres.

groetjes,

jasper