Oei vergeet de link om te zoeken:
vanaf Dusseldorf =(DUS) en Kilimanjaro als jouw bestemming= (JRO)
bednakt voor de tips.
Even voor de goede orde : KLM en Kenya airways is GEENSZINS ‘hetzelfde vliegtuig’’
KLM vliegt met een**Jumbo 747**. Kenya airways met een 777ER. Ze doen wel CODESHARE.
Vond een leuke site, die jullie misschien al kennen, maar die voor mij nieuw en verhelderend is. Vond meteen een goedkoper ticket ![]()
www.wtc.nl
€472
Amsterdam - Mombasa
19-12 tm 29-12-2015
Via Wereldwijzer app
…eigenaar zit zelf in z’n huis… nondedju anders was ik zeker weg !!! ![]()
![]()
Je kan ook een keer ergens anders verblijven en een ander stukje Kenia ontdekken? Hahaha!
Via Wereldwijzer app
9 - 23 maart Turkish airlines brussel-mombasa €485,36 via www.vliegtickets.nl
Via Wereldwijzer app
18 maart-1april brussel-mombasa kenya airways €496,61 via www.tix.nl
Via Wereldwijzer app
Ik had in november gebruik gemaakt van een KLM aanbieding en was met Kenya Airways via Nairobi naar Mombasa gevlogen. Was voor mij een onprettige ervaring. En niet alleen omdat het nieuwe toestel 2x stuk ging.
Ik kwam midden in de nacht in Nairobi aan, moest wachten op mn koffer, met 260 mensen langzaam door de Ebola scan, een uur gewacht voordat ik aan de beurt was bij paspoort controle en kreeg toen te horen dat ik over de straat met mn bagage naar de domestic departure hal moest lopen. Ik kreeg veel hulp aangeboden op een vervelende manier. Niet heel prettig na een enorm vertraagde lange vlucht. Ik was nog net op tijd voor vlucht naar Mombasa. Ga ik volgende keer toch anders doen.
.
Ik vond het ook niet fijn maar er zijn bijba geen directe vluchten meer naar mombasa en de koffers in nbo moet je dus zelf halen ik had afgelopen zomer 3 uur overstaptijd en deze was ik ook zeker nodig
Prima alternatief is met lufthansa naar franfurt en dan door met Condor naar Mombasa
Het is ons goed bevallen
Moet je altijd even uitvouwen en zorgen dat je met KLM zelf vliegt. Das blijft toch beter dan KQ.
Vaak lijkt het alsof er maar 1 aanbieding is voor die prijs, maar je kan heel veel uitvouwen (openklikken of hoe je’t noemen wil)
Frank zei me nochthans dat hij ook met KLM naar MBA vloog en dat z’n koffers meteen doorgeboekt waren ?
-
-
- Updated - - -
-
Dat is absoluut waar Wim ! ALs je al in Frankfurt ben ben je al een stuk op weg en ze vliegen in een rechtere lijn !
Ik was bijv. in 8 uur al in Windhoek vanuit Frankfurt !!! (terwijl KLM op NBO ook 8 uur is)
ALLEMAAL EEN FIJN 2015 TOE GEWENST!!! En niet te gek duur naar kenia en dan lekker veel daar uitgeven dat kan de bevolking helpen!
Veel nieuws heb ik niet.(O,ja heeft u toevallig airmails liggen dan gaat er van onderstaande aanbieding nog een 50-60 Euro af)
Nog steeds vliegen van Brussel naar Nairobi in Februari (diverse datums) en een maand later terug Maart (diverse datums) voor nog steeds 385,00
met de maatschappij Turkish Airlines.
met
Van amsterdam af blift het wat prijzig naar Kenia vooral voor langere tijd.
[TABLE=“class: fullWidth”]
http://www.supersaver.nl/www/images/carriers/TK.gif
[TABLE="class: fullWidth"]
[TR]
Amsterdam - Nairobi normale prijs geen extra aanbieding
[TD="class: raligntxt holidayPrice"] € 449,50
2015-03-10 - 2015-07-14
=126 Dagen
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TH][/TH]
[TH][/TH]
[TH][/TH]
[TH][/TH]
Amsterdam - Nairobi
Datum: 2015-03-10
18:25 - 03:25
Turkish Airlines
Nairobi - Amsterdam
Datum: 2015-07-14
10:35 - 11:00
Turkish Airlines
Mensen in de omgeving van Rotterdam opgelet!
Vergeet even niet deze maanden vanaf Rotterdam - Nairobi met British Airways te bekijken!
Prijzen iets onder de 450,00 en in Londen overstappen (leuk?)
Deze zomer naar Kenia voor de mensen die steeds stellen dat de zomer vakantie zo duur is.
Met Qatar van 25/06 (juni) tot en met 23/7 (juli) gewoon vanaf Amsterdam naar Nairobi voor 420,00
Op welke website kan je dit ticket voor die prijs boeken Jaap? ![]()
Via Wereldwijzer app
nadeel is wel dat je geruime tijd in Doha moet wachten op je doorvlucht naar Nairobi