Niet te duur naar Kenia vliegen?

www.jetairfly.com heeft momenteel ook weer zijn lanceringsprijzen.
Zitten heel interessante prijzen tussen voor bepaalde periodes (Brussel - Mombasa).
Snel beslissen is de boodschap!

Sorry ,maar loop je er niet in? zie helemaal geen lanceringsprijzen of je moet bedoelen dat het extra duur is ?
Welke prijzen bedoel je dan? Het meeste is zelfs nog duurder dan 500 -600 euro en de boekingskosten zijn ook omhoog gegaan.
Waarom zou iemand dan snel moeten beslissen? Dat lijkt me een slechte boodschap voor de mensen hier.

Jaap

Als je even de prijzen aangeeft die je zelf al gevonden hebt ,dan kunnen we kijken of het goedkoper kan of heeft misschien iemand anders
een betere oplossing.
Jaap

Ik heb nu tickets voor 1280 euto voor 1 volwassene en 2 kind vertrek vanag frankfurt met ethiopian

Via Wereldwijzer app

Jetairfly had op het moment dat het bericht hier geplaatst werd tickets in oktober tm februari voor €199,99 per enkele reis. Ondertussen zijn de meeste van die goedkope lanceringsprijzen verkocht, dus stan er nu inderdaad alleen nog maar duurdere. Vandaar dat je snel moest zijn. Ze zijn nu alweer op :frowning:

Maar meestal kan je superlastminute bij jetairfly ook weer tegen zulke goedkope prijzen boeken.

Via Wereldwijzer app

Zelf vind ik http://matrix.itasoftware.com/ altijd een mooie site als aanvulling op de meer bekendere sites. Bij deze site kun je namelijk meerdere luchthavens invullen. Dus je vult in, ik wil vanaf Amsterdam, Rotterdam, brussel of düsseldorf en ik wil naar nairobi of mombasa. Dan zoekt hij alle combinaties uit en krijg je een overzicht van de prijzen.

Via Wereldwijzer app

2 likes

een paar andere zoekmachientjes:

http://www.rumbo.com/

en een andere die zelf niks aanrekent ,maar u na de keuze rechtstreeks doorstuurt naar de goedkoopste maatschappij:

Let wel op ;de goedkoopste vlucht kan soms veranderen als je de bagage bijrekent, maatschappijen hanteren verschillende tarieven en gewichten

1 like

Denk dat dit voor retour niet te gek is ,heb zelf even gekeken maar de meesten vragen dan weer hoe oud de kinderen zijn enz.
En de retour datum (15 augustus is ook niet goedkoop)

vriendelijke groet
Jaap

Doe mij maar ‘‘the matrix’’

LINK

(omdat die ook automatisch thalys + bus meeneent ZYR en ZWE)

Dit lijkt ook wel een redelijke prijs van KLM vanaf Dusseldorf naar Nairoby voor een 460euro
van af oktober tot februari(2015)

http://www.weflycheap.nl/vliegtickets/klm-sale-vanaf-dusseldorf-bijvoorbeeld-nairobi-e460-santiago-de-chile-e622-curacao-e496-abu-dhabi-e385-meer

Vriendelijke groet
Jaap

Momenteel via de site van Paperflies. Retour Nairobi 523 euro. (Met Turkish Airlines)

1 like

Om weer even wakker te worden.

Juli en Augustus en in september ,oktober enz. met KLM Retour van Amsterdam - Nairobi voor 498,00

Vriendelijke groet
Jaap

Iemand tips hoe ik nog een betaalbaar ticket kan vinden om deze week of volgende week naar Nairobi te vliegen (terugvlucht rond eind augustus)? Liefst vanuit Brussel of Dusseldorf, eventueel Amsterdam?

Klm geen mooie aanbieding? Of kijken of vliegen naar mombasa (bijv met ethiopian airlines) goedkoop is en dan met de bus (ca. 1000Sh) naar nairobi? Maar bn dr bang voor hoor… het zijn nu hoogseizoenprijzen…

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

www.tix.nl Dusseldorf naar Nairobi 17-7 Tot 31-8 €661,64

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

1 like

Al die negatieve berichten van arke en jetair zo goedkoop zijn die helemaal niet(die doen net of ze goedkoop zijn ).

even weer een update en gezocht:

BRUSSEL -naar NAIROBI en retour b.v ; 385.00 EURO

Vertrek 19,8 of 20/8 of 21/8 tot en met zo een 30/8 augustus
retour zeg een 19/9 gewoon met KLM.

Indien je daarna naar Mombasa wilt kan je dat doen met gewoon de bus (ongeveer een tientje )
of trein (lijkt me weer iets anders ,weet niet zo wat een ticket kost) of desnoods vliegtuig (ca 50,00) voor wie gek is op vliegen.

Vriendelijke groet weer allemaal!
Jaap

,

je hebt gelijk Jaap. En Arke goedkoop?? Met hun boterhammetje vanaf Hurghada?

1 like

Het is meer hun vreemde(om het nog maar netjes te zeggen) prijs politiek dat is op het randje (of eigenlijk er dik over)

Om even te onderbouwen: dan adverteren ze met een vacantie van 9 dagen (ook al zo een vreemd getal,je zou bijna twee dagen in de rij
op schiphol moeten gaan staan heb je nog twee dagen er bij) van b.v slechts 495,00 inclusief etc.
Als je dan denkt dat doe ik en je hebt alle voorbereidingen getroffen en je wilt boeken ,dan kan dat opeens niet meer,dat kan alleen als je met een vreemde man op een kamer gaat slapen!
En dan moet je voor die man ook nog eens dat zelfde bedrag betalen.
Zo gaat het maar door dus je wordt dan opge…

wereld deal weken bij KLM zijn begonnen. Ik had al geboekt, maar zag dat het nu zelfs tijdelijk nog goedkoper kan naar Nairobi en Mombasa.

Via Wereldwijzer app

1 like

Jammer dat je voor een retourtje van zes maanden bij KLM altijd de hoofdprijs betaalt! We vliegen dit jaar voor het eerst met Turkish Airlines, zijn benieuwd. Zijn een beetje huiverig voor de korte transfertijd in Istanbul, maar voor een prijsverschil van 800 euro (voor twee personen) durven we dit risico wel aan. Veel meer keuze is er niet. Ethiopean vliegt niet vanaf Amsterdam, dus dan is 't klaar…

Via Wereldwijzer app