Nicu en highku , nice to meet u

Chhom reap suor!

Ik heet Nicu van Highku, Highku is mijn vriendje en de toekomstige vader van mijn ongeboren kindje. Mijn echte naam is Nicole en papa to be heet Jonas.

We houden er van om af en toe haiku te schrijven, in boekjes , journals of op straat, sweet street poetry noemen we het.

We zitten momenteel in Cambodja en zijn 2 maanden op doorreis , zonder strak reisplan maar met de intentie de volgende landen te bezoeken: Thailland, daar komen we net vandaan maar vertrekken ook weer vanaf Bangkok, Cambodja, Vietnam, Laos.

Tien dagen voor ons vertrek kwamen we erachter dat we dus in verwachting zijn van een medereizigertje , beetje gek, wel welkom.
Alleen moeten we nu natuurlijk wel een beetje rekening houden met het feit dat er een foetus of nog iets minder dan dat in mijn buik zit.
Met name de risico’s die malaria met zich mee brengt.
Daarom kijk ik graag even rond op dit forum om te zien of er meer mensen zijn met ervaring van zwanger op reis gaan!

Groetjes met uitzicht op de Mekong rivier,

Nic en minime en Highku natuurlijk

Hoi Nicole en Jonas,
Welkom op wereldwijzer,
Het grootste wonder in dit leven,is toch het krijgen van een kind.
Dat jullie dit nu gaan beleven,is iets dat ik geweldig vind!
Nou beiden nog gefeliciteerd,weet zeker dat jullie stralen van geluk.
Ff iets anders zag dat je ook Vietnam wilt aandoen tijdens jullie reis door Z-Azie,Nicole en Jonas.
Indien jullie met vragen zitten over dit wonderbaarlijk Land,dan kan je altijd een berichtje posten in het Vietnamforum hier op wereldwijzer.
Hanoi is een geweldige stad waar ieder moment van de dag iets te zien en te beleven is. Je kunt er heerlijk eten, winkelen, pagodes bezoeken, spelen in het park of gewoon lekker ronddwalen.
In diverse delen van Vietnam wonen nog traditionele bevolkingsgroepen, ieder met hun eigen rituelen en hun eigen taal. Het is bijzonder om de mooie berggebieden te bezoeken en deze mensen te ontmoeten. Dat kan in Sapa, maar bijvoorbeeld ook in het meer toegankelijke Mai Chau.
Wens jullie nog veel reisplezier door het Magische Azie.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten,heb ik speciaal deze foto voor jullie gekozen.

http://www.reisverslag.org/upload//12/destination.jpg?1269373192

groet,georgessiam.