Ik zal me even voorstellen.
Ik ben jennie een alleenstaande mama van 3 kids en allemaal onder de 6 jaar.
Ik zat even op google te kijken want mijn plannen zijn om volgend jaar met de kinderen op reis te gaan naar vietnam en manila waar mijn roots liggenn
Het is voor het eerst dat ik een verre reis in mijn uppie met mijn 3 volgertjes ga dus heel spannend allemaal.
Ik ben helaas vietnam nog niet bekend en hoopte via dit forum wat meer info te krijgen
.Gelukkig heb ik heel wat familie in manila en omgeving zitten en daar vermaak ik me wel.
Verder ben ik vrij veel op pad.
Ik denk heel europa gehad en Amerika Canada waren mijn verste reizen.
Ik geloof dat dit het wel een beetje is in het kort!En hoop jullie veel te kunnen lezen!
Hoi Jennie,welkom op wereldwijzer!
Hoewel het misschien niet de meest voor de handliggende bestemming is om met kleine kinderen naar toe te gaan is Vietnam prima te bereizen met kleine kinderen. De lokale bevolking reageert enthousiast op je kroost. Je kunt je kinderen gemakkelijk meenemen tijdens uitstapjes, in restaurants en ook in de hotels wacht je een warm welkom door alle personeelsledenVietnam is een gevarieerd en veelzijdige vakantiebestemming. Je kunt de dagen vullen met activiteiten, maar op andere momenten ook lekker spelen en zwemmen aan een mooi wit strand of genieten van een massage in de spa. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, je kunt er heerlijk eten en met een koffer vol nieuwe, op maat gemaakte kleding, thuiskomen Jennie!
Ik ben er van overtuigd dat je nog vele tips van andere ervaren Vietnamgangers gaat krijgen op je eventuele vragen
Als je het Vietnamforum bezoekt hier op wereldwijzer!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten heb ik nog een mooie foto aan toegevoegd van de Mekong Delta. (zie hieronder)
Succ6 nog Jennie!
groet,georgessiam.